Wat dragen wij vandaag XCIV

Fijne avond :+1:

18 likes

Hans dat is toch niet te volgen man, zou er knetter gek van worden :wink:. Maar een Rolex valt altijd op, zeker als die mooi is :+1:

1 like

De gezusters Assie en Petra met een Pook om :wink:, dat er niet zoveel van besteld zijn komt volgens mij doordat het merk Pook niet zo bekend is, maar kan het mis hebben natuurlijk :innocent:

1 like

32 likes

Pffffff, je snapt mij wel :wink:. Zegt ze net weer, eerst vakantie. Kan ik toch annuleren :grin:

2 likes

Ho ho, Assie had hem gisteren en heeft hem vandaag ook om. Even schop onder haar kont geven, plaatsen die Pook :wink:

3 likes

@PetraO
Dus daarom voor de derde dag om😁
En denk nog wel meer dagen.

15 likes

Weer thuis na een OR dag.

8 likes

14 likes

Gefeliciteerd met je Navitimer, heerlijk die rustige plaat :+1:

1 like

19 likes

Zo’n dag doet de scherpte van de foto geen goed :joy:.
Morgen beter?

1 like

Goedemiddag Ferry, jij ging van Oris naar Hamilton en ik juist van Hamilton naar Timex.
Maar we waren even Hammy broeders :stuck_out_tongue_winking_eye:

22 likes

Deze vandaag omgehad, maar zo toch nog even weer wat anders.

28 likes

Poljot OKEAH uit 1981, issued horloge voor officieren van de Sovjet Marine.
RVS kast met een kroon op links om de interne metallic blauwe bezel voor de tweede tijdzone te verstellen, sunburst zilveren wijzerplaat met blauwe “surfboard”, rode tachyscale, groene lume en een degelijk Poljot 3133 handopwinderuurwerk.
Op een heerlijk ruikend natuurlijk gelooid Buttero lederen bandje van @slls

16 likes

Zojuist een nieuw bandje voor deze besteld. Even afwisselen met de bruine lederen band.

12 likes

Je groeit er vanzelf in Ferry😀, dank je wel!

1 like

Wat een mooie foto Astrid! Tof horloge ook, de HFLE van Ferry? @fredpanarai1 :grin:

Ferry bedoel je? :older_man::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Van het ene uiterste naar het andere uiterste, maar beide kanjers :+1:

2 likes

Dat vind ik ook. Horloge heb je voor jaren en vakantie enkele dagen en het geld is weg :rofl::rofl::+1:

1 like