Phoe zeg, die heeft een mooie plaat
Mooi op de foto gezet die Lord Marvel
Even een plaatje van ons samen, mijn vrouw heeft vandaag een Ebel gekocht en daar is ze nogal blij mee,
Moet toch niet gekker worden he, komt er gewoon ineens een Wingman uit de doos . Hoeveel dozen heb je, ben wel benieuwd wat daar uit komt
Dank je Ferry .
Tony, betekent nieuw NA. Zo ja, gefeliciteerd met je Oris en wens ik je veel draagplezier
Dagje vrij opzoek naar een nieuwe studie.
Laatste paar dagen lekker deze aant dragen, einde week komen wat nieuwe bandjes binnen, ben benieuwd!
Dan feliciteren we natuurlijk je vrouw met haar Ebel en dat ze er maar veel draagplezier van mag hebben
En je weet dat je die ook kan posten in “welke relaties zijn beide horlogeliefhebber”
Nog effe en ik krijg spijt Bill.
Hij is toppie.
Oude liefde roest niet.
deze zit in de doos met stukken die ik wat minder vaak draag. 'tis wel een grote doos, meer een kist eigenlijk. Zelfbouw. Staat ergens een foto bij het topic “Zelf houten kist gemaakt” o.i.d. Wel een mooi horloge overigens.
Goedemiddag HF vrienden, vandaag maar eens een passend horloge die perfect bij mijn hoofd past om de pols
Fijne avond iedereen
Je ziet dat hij gekoesterd wordt. En niet geflipperd. Is ook wat waard toch?
Klopt, de bijdrage van velen hebben Ligure gemaakt tot wat het nu is. Daar zijn we dan ook erg dankbaar voor
moeten we nu raden?