Wat dragen wij vandaag XCIX

Is al onderweg :hugs:

1 like

Avondwissel, want het is herfst :fallen_leaf:

18 likes

29 likes

Mooi. Wat is je polsmaat?

Een wisseltje, ik draag dit fantastische horloge eigenlijk te weinig. Het heeft recent ook de 30 jaar aangetikt. :smiley:

26 likes

30 likes

Fijne avond HF.

22 likes

38 likes

± 17 cm. Ik moest 4 linkjes verwijderen.

1 like

Is natuurlijk iets om zuinig op te zijn:). Ik draag het horloge best aardig maar ben een kantoortijger. Ik zal vrij snel weer de andere horloges werr gaan dragen en de Seiko ook, maar vanzelfsprekend op speciale dagen, verjaardagen en jubilea. Kortom, ik ga er van genieten en dragen zal ik hem, net als opa. :smile:

2 likes

Deze is onderweg en gaat mijn daily worden. https://www.horlogeforum.nl/t/tudor-ranger-79950/507941?u=pasd
Minder bling dan de Explorer veel meer tool watch en overal bij te dragen.
Heb deze al eerder gehad en eigenlijk nooit weg moeten doen :wink:

3 likes

:innocent: :+1:

1 like

34 likes

Proficiat met deze mooie aanwinst! :ok_hand:

1 like

34 likes

Avondwissel

18 likes

Niks mis met de reputatie van Bulova of een 262kHz precisionist.

Het is alleen zo dat ze qua kastafwerking, materialen, wijzers, en indices keuzes hebben gemaakt die bij The Citizen anders gemaakt worden. Waarbij, The Citizen quartz horloges zijn al vanaf 1200 dollar te vinden, voor import, dus je kunt ook weer niet zeggen dat ze allemaal tussen de 3000 en 7000 Euro zitten, dat zijn er maar een aantal die dan weer exotische dingen met titaan, papier en zonlicht doen. :slight_smile:

Dat alles laat onverlet dat een Precisionist voor redelijk geld een bijzonder onderscheidende uurwerk technologie levert, waar veel leveranciers een puntje aan kunnen zuigen. Ik heb Bulova met die 262kHz uurwerken hoog staan. Overigens natuurlijk ook van de Citizen groep, tegenwoordig. De elektrostatische uurwerken zijn ook ongelofelijk cool.

Certina hetzelfde laken een pak. De ETA super quartz / vhp quartz uurwerken zijn gewoon echt prima. Wederom, niks mis met de reputatie of het aanzien wat mij betreft.

1 like

14 likes

Welterusten of een fijne dienst als je moet werken

Foto van eerder vandaag :+1:

18 likes

Weer thuis

14 likes