Referentie 210.30.42.20.01.002
Deze Citizen Diamond Flake ligt al jaren in een glazen vitrine, nu ik deze eens gedragen heb zie ik pas echt hoe mooi dit horloge is. Een mooie maat voor mijn pols, een mooi helder zilveren wijzerplaat, loopt uitstekend, misschien eens een ander bandje maar deze kan er nog mee door.
Nog enkele foto’s van deze.
Citizen Diamond Flake 31 jewels PARA WATER vanaf ons jaren 70 tafelkleed.
Citizen Diamond Flake 31 jewels PARA WATER
Dank je! Ik vind het een prachtig horloge. Ik overweeg om een jubilee band erop te zetten om hem net wat meer finesse te geven.
Goedemiddag HF vrienden, gisteren vergeten een horloge te plaatsen en de wereld is gelukkig niet vergaan . Vandaag mijn 1521 Squale om de pols. En ja, ik weet dat er een nieuwe bezel in moet en hij moet een service hebben maar dat komt goed heeft @royke74 mij beloofd, moet alleen even geduld hebben.
O ja @Aamon aan zwarte schoenpoets waag ik mij toch maar niet
Verder iedereen nog een fijne dag/avond en bijna weekend he
Beterschap Ed, echt waardeloos. Hoop dat het snel weer beter met je gaat
Gefeliciteerd Nelis met je BB54, dat je er maar veel draagplezier van mag hebben
Dank je Ferry. Het zal wel snel beter MOETEN gaan want Zaterdagochtend stijgen we hoe dan ook op.
Dan speedy recovery en zalige vakantie gewenst🫰
Niet doen man.
Je hebt toch al zoveel horloges in mint staat. Laat die paar die tekenen van leven bevatten alsjeblieft in die staat.
Geschikt maken voor verkoop is voor jou geen issue volgens mij.
Dus ga ik van een NA uit, zo niet, ook gefeliciteerd dat je blij bent