Zodan zat ik er toch mooi 20 jaarsalarissen naast zeg, maar je lijkt wel veel op mij zeg. Nou ja mijn oren zijn iets minder spits, jammer dat jij er niet bij was tijdens de uitreiking van de HFLE, hadden we toch mooi een selfie kunnen maken als tweeling broers
Dat zei ik al, nu zijn het er dus 5000
Gaaf, nieuw? geniet ervan!
Ha Bill, met deze om de pols val je zeker wel op, bedoel dus op de Wallen he. geinig horloge
2e week met mn beater. Al mijn horloges hebben eigenlijk een metalen bracelet, ik heb er nu één op leer en deze op rubber maar ik lijk er maar niet aan te kunnen wennen. Herkennen meer mensen dat een metalen bracelet gewoon fijner zit of is het echt een kwestie van wennen?
Had ik je nou ook nog met e verjaardag gefeliciteerd , nou ja bij deze. En anders gewoon 2x feli, ik word ouder he
Ik heb het een beetje andersom. Ik dacht altijd dat staal the-way-to-go was. Maar ik geef tegenwoordig de voorkeur aan rubber. Het draagt gewoon veel lichter. En als je pols uitzet of krimpt heb je er minder last van.
P.S. Wel blijven smeren he.
Gewoon heel boos kijken, lopen ze vanzelf wel weg toch
Haha nee had je gedaan! Maar nogmaals dank
Je ziet ze wel eens rijden met de hond in een rugtas, maar ja als het een Deense dog is wordt het idd wel lastig