Wat dragen wij vandaag XCIX

:crazy_face:

2 likes

27 likes

10 likes

Hoi Tony, gefeliciteerd met je Meistersinger, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Ik heb nog nooit een bund gehad, geen idee hoe dat draagt. Is die ook geschikt voor wat grotere dials? En hoe voelt een bund aan met warm weer, ja weer veel vragen. Maar alleen zo word ik toch wat wijzer :wink:

3 likes

Thx Fred @fredpanarai1
Een bund draagt supercomfortabel. Is een beetje in onbruik geraakt. Volgens mij droegen genoeg mensen in de seventies ook Rolexen op een bund.

Ik had vandaag deze 36mm Meistersinger op de originele mesh-band. Vind die te iel op de pols.
Vervolgens op een lederen 18mm bandje gezet. Alsof het een horloge voor een tiener is. Ik trek die kleine ieniemini horloges slecht. Dit horloge heeft een lug-to-lug van 38mm.
Op de bund vind ik het een lekkere kloeke vintage vibe hebben.

(Paultje had die ook)

8 likes

En deze :grin:

20 likes

Doxahom

14 likes

23 likes

Van mevrouw BaytLif en mij een fijne- en veilige nacht gewenst. :four_leaf_clover::clinking_glasses:

31 likes

Mooi stelletje…

2 likes

Dankjewel kerel!:blush:

1 like

Mooi horloge!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Ja grappig dat zakmessen op de foto niet meer mogen. Ik heb daar nog geen argumentatie over horen langs komen, maar misschien gemist…

Ik verzamel ook zakmessen en vulpennen. Vulpennen, auto’s, gitaren, boeken en sigaren mogen wél en zakmessen dan weer niet. Terwijl een gentlemans knife toch wel een erkende accessoire is. :thinking:

Zal toch niet iets met de wapenwet te maken hebben? Zakmessen mogen gewoon in je eigen huis. :slightly_smiling_face:

3 likes

Mooie opname ,Paul ! :ok_hand:

1 like

Wat een prachtige JLC👍 en jouw Submariner is ook erg mooi!

Welterusten!

1 like

Dankjewel Hans en slaap lekker!:blush:

1 like

Ja, zo laat op de avond nogal wat moois voorbij :ok_hand: awel ik vertrek dan ook maar in het mandje ! :smiley:

1 like

17 likes

Dankjewel en welterusten Harry. :slightly_smiling_face:

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Thnx! :smiley::handshake::saxophone:

1 like