Wat dragen wij vandaag XCIX

Deze delft vaker en vaker het onderspit tegen de Seamaster 300M in de categorie “blauwe duiker” als ik voor de horlogekist sta.

Jammer eigenlijk.

Fijne dag allemaal!

22 likes

25 likes

29 likes

Goedemiddag HF vrienden, vandaag maar eens een bonk staal om de pols :wink:

35 likes

Het is net een Grand Seiko, een beetje lastig om de scherpte in stijl en afwerking in beeld te brengen…

40 likes

Die nieuwe Timor van de inkoop HF actie zojuist binnen gekregen.

23 likes

Dank. Had ik ook niet echt verwacht, maar het is gewoon een prachtig en fantastisch comfortabel dragend horloge.

Ik kan nog steeds niet anders zeggen.

3 likes

Een toppertje onder de Citizens de chronomaster :+1:

3 likes

Mooi!
Is dit de opvolger van jouw omega?

2 likes

De NA! :star_struck:

Wat kun je toch onder de indruk zijn van een horloge. Heel mooie kastvorm en afmetingen voor mijn pols. Gebold saffier kijkt heerlijk en de combinatie van wijzers, indices en dials is een genot om naar te kijken. Top.

38 likes

Mooi is die Citizen :+1:, alleen aan dit soort bandjes kan ik maar niet wennen. Zal wel een dingetje van mij zijn :upside_down_face:.
En op een milieupartij gestemd want er staat niet voor niets eco op toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Topper! :smiling_face_with_three_hearts::+1:

1 like

Lekker retro vandaag…
Fijne middag nog!

14 likes

Deze tropische 1675

En voor de liefhebbers een macro van de marshmallow GMT hand

26 likes

dat zijn toch alle GS’sen, maar je zou de SBGH271 eens om de pols moeten zien, man die is me toch een partij mooi. Kwestie van smaak natuurlijk :wink:

1 like

Beauty hoor :ok_hand:

Gefeliciteerd met je Prospex, ligt mooi om je pols. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Op een Camel bandje :camel:

Fijne dag HF

18 likes

Hij is mooi die triple date :+1:, maar doe je armbandje om de andere pols. Waarom hoef ik niet uit te leggen :wink:

1 like

26 likes