Deze delft vaker en vaker het onderspit tegen de Seamaster 300M in de categorie “blauwe duiker” als ik voor de horlogekist sta.
Jammer eigenlijk.
Fijne dag allemaal!
Deze delft vaker en vaker het onderspit tegen de Seamaster 300M in de categorie “blauwe duiker” als ik voor de horlogekist sta.
Jammer eigenlijk.
Fijne dag allemaal!
Het is net een Grand Seiko, een beetje lastig om de scherpte in stijl en afwerking in beeld te brengen…
Dank. Had ik ook niet echt verwacht, maar het is gewoon een prachtig en fantastisch comfortabel dragend horloge.
Ik kan nog steeds niet anders zeggen.
Een toppertje onder de Citizens de chronomaster
Mooi!
Is dit de opvolger van jouw omega?
De NA!
Wat kun je toch onder de indruk zijn van een horloge. Heel mooie kastvorm en afmetingen voor mijn pols. Gebold saffier kijkt heerlijk en de combinatie van wijzers, indices en dials is een genot om naar te kijken. Top.
Mooi is die Citizen , alleen aan dit soort bandjes kan ik maar niet wennen. Zal wel een dingetje van mij zijn
.
En op een milieupartij gestemd want er staat niet voor niets eco op toch
Topper!
dat zijn toch alle GS’sen, maar je zou de SBGH271 eens om de pols moeten zien, man die is me toch een partij mooi. Kwestie van smaak natuurlijk
Beauty hoor
Gefeliciteerd met je Prospex, ligt mooi om je pols. Wens je veel draagplezier
Hij is mooi die triple date , maar doe je armbandje om de andere pols. Waarom hoef ik niet uit te leggen