Wat dragen wij vandaag XCIX

39 likes

Als ik dit merk horloge zie krijg ik een associatie van diep zwart …waarin het licht verdwijnt…het kan dus ook anders …blauw :ok_hand:

1 like

(Weekendje aan zee)

Fijne dag allemaal!

34 likes

Hoog water.

36 likes

Absoluut. :grinning: En het mooiste is dat het een mother of pearl wijzerplaat is en dus vanuit alle hoeken en lichtinval weer een andere look. Hetzelfde met de tungsten bezel die van spiegelend zilver naar donkergrijs gaat. Erg fraai…en speels.

14 likes

Lekker Hans ,even de nootjes weg laten vliegen …veel plezier daar ! :+1:

1 like

Mooi man enne steeds weer een “ander horloge “ dus :ok_hand:

1 like

Geen zwemweer vrees ik.

Prachtige Omega Hans :ok_hand: Veel plezier seaside. :sunny::+1:

21 likes

Veel plezier Hans.
Zee is altijd mooi.:sunglasses:

1 like

Lekker man, nog de Olympische ringen gezien en je bent natuurlijk ook de trap op gegaan :wink: En de tijd bijgehouden met je Vario :smiley:

Dagje rijtraining :muscle:t2:

21 likes

Mooie plaat Harry heeft die Presage :+1:, je zou hem eens op leer moeten zien, staat ook niet verkeerd hoor :wink:

1 like

Toevallig een voorbeeld bij de hand ?

Staat goed man op je Speedy, mooie combi :+1:. Bedenk mij ineens dat ik nog een nieuwe rubberen strap heb liggen, wist je dat ze in die band titanium verwerkt hebben. Maakt hem wat steviger :wink:

1 like

Geloof mij nou, er liggen echt geen horloges op de bodem :wink:

1 like

Wat een rotkop heeft die vent, gelukkig maakt je Tudor het plaatje nog goed :wink: O ja John, nog Pakistanen tegen gekomen op de markt en is het gelukt?

1 like

Mooi die Astron, verdient het zonnetje op de plaat :+1:. En ja, koffie, echte koffie toch :wink:

Zaterdag middag even door de wasstraat en auto lekker schoonmaken

26 likes