Begin van de week service afgerond en nu de band van torrestraps binnen is kan hij in volle glorie om de pols, Tissot High Grade uit omstreeks 1929:
Valt mij altijd op tussen alle horloges die gepost worden.
Ben dr wel een fan van eigenlijk, helemaal op deze foto.
Wilje eens een foto van de zijkant maken ajb.
Ik wil graag zien hoe vloeiend die kast is.
Looking forward
Edit: heb via Google lens gezocht , dus hoeft niet per se
Nog even en is dan een eeuw oud!
Normaal gesproken gesproken post ik in wat dragen wij vandaag in het vintage gedeelte
Maar ik ben een van de mensen die met de Inkoopactie hebben meegedaan en ben dus nu eigenaar van de Timor.
Had een daily nodig voor m’n werk, die zoals wij dat noemen hufterproof deze is dat wel denk ik buitenbad het glaasje om misschien, en ook nog niet duur.
Ben best tevreden mee, vooral het bandje ik had nog nooit een NATO en het is beetje een openbaring voor me hij is heel comfortabel en licht.
Wat een perfecte combinatie!
Mooi hoor
Complimenten
Dat schiet hard op inderdaad
Dank je
Het is een beetje een gok altijd. Je geeft wat maten door, zoekt een stuk leer uit van een reeks foto’s, wijst een model aan van z’n insta, maakt geld over en dan kruipt de Italiaan achter z’n werkbank. Maar het resultaat is inderdaad onovertroffen
Als eerste nog gefeliciteerd met je vrouw, ik ben meestal iets duurder uit . En natuurlijk jullie beide gefeliciteerd met de horloges
. Wel balen van die Bulova, hopen dat het alleen een kwestie van afregelen is
.
Als je nu weer die kant op gaat, geef dan even een seintje, wellicht dat je dan iets voor mij mee kan nemen als je onder de BTW kan blijven natuurlijk
Goed gefikst. Zo kennen we u!
Zeker , moet straks ook nog veel km maken.
De rest van de dag aan t water gezeten, straks nog een lekker pintje bij t eten.
Moet je weer twee jaar wachten. En mijn vrouw ons pas de 18e jarig, maar waarom wachten?
Van harte, Robert. Geniet ervan
De mijne is nog niet binnen, zal maandag worden. Maar deze is zeker geen straf
Fijne dag HF
Laat het jullie smaken…