Nou geslaagd mijn complimenten heel leuk en apart
De rode wijzer geeft de tijd thuis aan. Ik zet 'm dus, als ik een flyer GMT heb, altijd op CET. Als je een piloot was zou je 'm misschien op UTC/GMT/Zulu Time zetten om zo de 0 meridiaan tijd altijd bij je te hebben.
De uurwijzer verdraai je onafhankelijk. Als ik dus naar een andere tijdszone vlieg verdraai ik de tijd voor- of achteruit al naar gelang het oost of west is, en rolt de datum naadloos mee met de uurwijzer. De rode wijzer beweegt daarbij niet, en blijft op de thuis-zone staan.
Bij een Caller- of Office-GMT is juist de GMT wijzer onafhankelijk te verzetten. Dan heb je meestal je thuis-tijd op het gewone wijzersetje, terwijl je met de rode wijzer een tweede tijdszone trackt. Ook op reis gebruik ik een caller GMT zo dat de thuis tijd door de normale wijzers aan wordt gegeven, al is dat sub-optimaal, want je weet niet of het AM / PM is, en wat de datum is vanaf je horloge.
Dank je voor de uitleg
Zijn er al live pica’s van de HFLE? Is de uitreiking al begonnen?
Vandaag ff lekker kfc gepakt met de twee mooie Tissot’s om die tiffiny dial van mijn vader en de de tissot chrono van mij ik heb de horloge liefde van mijn vader en van zijn opa dus mijn overgroot opa
De liefde voor horloges gaat dus ver terug mijn generaties in:muscle:
Echt heel mooi deze. Vorig weekend stond ik ook op het punt er een aan te schaffen, ik had hem al om de pols. In het echt zijn ze nog mooier dan op de foto, zoals vaak het geval. Toen werd er echter nog een professional uit de hoge hoed getoverd en begon ik te twijfelen. Lang verhaal kort, over een paar weken ligt de professional klaar…