Wat dragen wij vandaag XCV

38 likes

25 likes

27 likes

Handig die imperiaal , als je dan pech heb kun je hem zo op je rug meenemen :grimacing:
Maar echt wat wat een gave auto :ok_hand:t2: die zie je helaas niet zo veel meer.

2 likes

14 likes

Fijn (paas)weeked alvast! :beers:

20240329-DSC00690

Volgende week Citizen week?
BTW Heb je @Assie62 al verteld wat een geweldige vrouw zij is door weer eens een oogje dicht te knijpen om aan jouw kooplust invulling te geven? :wink:

19 likes

Mijn eerste, een alpine parelmoer-wit met oranje bekleding.

2 likes

Zo zeg je nee, en zo heb je er twee :wink:. Leuke foto Dan, betekent wel veel luiers wisselen. Weer eens wat anders dan horloge :+1:

2 likes



32 likes

Niet verkeerd zou ik zo zeggen :+1:

1 like

Deze anno 2020 1861 met Spiralwinder displayback; mijn grootmoeder is overigens geboren in hetzelfde huis als dat van Van Gogh. Serieus. Was toen gewoon een doorverkocht woonhuis. Niet alleen daarom is-ie hier thuis redelijk alomtegenwoordig. :framed_picture: :art: :paintbrush:

Ook de displayback - dit is dus gewoon een sobere 1861 he! Mooi zat. Die nylon rem voor de centrale secondenteller is functioneel trouwens beter dan een stalen. Eergisteren weer eens afgeregeld; moet af en toe - van plus 10 naar min 1. Doen we het voor.

36 likes

Ja best wel ,maar geduld is wel nodig de goede hoek te vinden omzoveel mogelijk van de wijzerplaat vast te leggen. :smiley:

1 like

30 likes

:ok_hand:

T.z.t. Ik heb nog wel een paar (ook oudere) foto’s beschikbaar, daar wil ik je nu wel mee helpen:

Vrij nieuw nog:






Na verkleuren:




8 likes

13 likes

14 likes

Try again. :grinning:

1 like

19 likes

Hele mooie retro Seiko.

1 like