Wat dragen wij vandaag XCV

Werk ze Richard, hoeveel uur moet je nu werken?

15 likes

Zeker weten :+1: en met de nieuwe batterij staat ook de datum weer goed :smiley:

1 like

Lekkere Squale :+1:, wil je epileren zal je hem toch op en neer moeten schuiven. Scheelt wel aan scheermesjes :grin:

1 like

Nope, polsblessure links. Ik moet mijn horloge rechts omdoen, en aangezien ik lomp ben moet ik een horloge dragen die tegen een stoot kan.

3 likes

Weer even in de zandbak gespeeld Petra :wink:. Ik zit te denken zal ik die van mij maar aan Assie geven, moet af en toe slijmen he als ik weer eens een horloge wil kopen :laughing:

1 like

En dan niet tussendoor wisselen?, je hebt het over weken he :wink:

1 like

Oei, dat is niet fijn Vincent. Wel een prima tijdelijke oplossing zo.
Hopelijk kun je snel weer genieten van jouw prachtige collectie, op de linkerpols. Voorlopig heeft jouw vriendin dus even wat meer keuze qua horloges :crazy_face:

2 likes

:pray:

Doet ze niet, zo lief dat meisje :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

I know :see_no_evil: straks ga ik afgekickt zijn :expressionless:

1 like

Ai das vervelend, snel herstellen. Zou dan als je lomp bent niet de CWC dragen, maar een vette G-Shock :+1:

2 likes

20 likes

6 uur per dag

1 like

Hij zal Assie goed staan. En dan kun jij er weer een bij kopen, want dat is wel nodig, zo onderhand.

1 like

21 likes

In al mijn boxen nog maar 3 gaatjes over, maar eigenlijk ook weer niet. Heb in mijn winders ook horloges zitten, nog een koffer met horloges. Oeps en ik moet nog een NA maken van een horloge en dan krijgen we nog de Squale en de Omega. Dus eigenlijk moet er een grote box bij. En dan weer kopen, kopen en blijven kopen :wink:

1 like

ja, leuk hè, dat hij dat dan steeds weer elke dag gewoon voor je doet! Ongelofeloos toch, wat je zomaar zelf allemaal kunt

1 like

15 likes

Prachtig!

Heb hem omgedaan om jou te steunen deze week :innocent: :rofl:

1 like