De seconden wijzer vlieg mooi zijn rondjes.
Zelden komt hier er een Avi-8 langs.
je hebt ook hele kleine astroootjes heb ik gehoord
Je bedoelt die uit 1910, dat waren proto-types die ze jaren later gingen uitbrengen. Waren wel heel klein 22mm en onbetaalbaar
afgezien van die juweeltjes: ook nu komt Seiko met Astrons (bijv RC ipv GPS) die gebruikt best betaalbaar zijn, en het dan gewoon nog goed doen ook. Maar we zouden kunnen overwegen om de ambiance waarin je ze toont in te perken, dus bijv. alleen maar in een bloeiende boomgaard, of onder water in het toilet om eens een paar geheel uiteenlopende opties te ventileren. Maakt het een stuk spannender, en het vraagt (soms) om wat inventiviteit.
Je brengt mij op ideeën, komt vanzelf een Astron week, ben ik wel verplicht die van mij een hele week te dragen en dat is echt een opgave. Maar hou het in mijn achterhoofd en dan maken we gewoon een aparte topic hier voor aan, oke
strak plan, en dat toilet spoelen we natuurlijk eerst twee keer door. Alhoewel, in sommige regio’s ontstaat waterschaarste, dus daar moeten we dan wel wat op verzinnen. Spoelen met Cola perhaps, dat dient verder toch nergens voor.
Ik wilde een dubbele like in je NA-topic geven. Blij dat ik hier de 25e kon geven
Snel maatje
Very nice Conny
Dankjewel Drex.
Die Vostok achterkant is prachtig. Als je, zoals ik, wat Russisch kan lezen, dan zie je dat het soms helemaal niet zo moeilijk is. De onderste tekst in westerse letters luidt iets als: “amphibiskaja spechialnaja seria”. Duidelijk toch? Aan de bovenkant staat de naam van de fabriek.
Afijn, hierbij ook de achterkant van de connie: