Goedemiddag, pa’s (ex)horloge vanmiddag:
Fijn horloge ook nog .
Wat is @nasty_joe89 toch aardig he dat je zomaar zijn Oris mag lenen . Hij is echt mooi die Oris, ook die van jou hoor
. Mooi met die zalmkleurplaat
Doe je met mij mee Willem, gewoon een hele Seiko week. Wel afwisselen natuurlijk, we hebben er genoeg. Zal natuurlijk niet in je vaarwater gaan zitten als jij je snowflake plaats, plaats ik iets anders
Gefeliciteerd met je MoonSwatch, zo maar gelijk naar binnen. Geen rij van 1 km lang voor de deur . Wens je natuurlijk veel draagplezier
Gaaf om te zien , kinderachtig dat er niet eens een rondje mee mocht rijden
Die heb ik niet Fred. Waarschijnlijk zijn dat mijn rookwolken geweest op de foto
Hoi Bill, mag ik je een voorstel doen. Dat je deze week je daytona weer eens om de pols slingert . Niks mis met een Timex natuurlijk
Wissel alweer poosje geleden. Vandaag eindelijk zover. Let alsjeblieft niet op de datum. Zie hem zelf toch niet, zo kippig😁
Nou ja zeg, vroeg ik net of BB zijn Daytona weer eens om doet zie ik ineens jou bericht. Kan ik ook mee leven, ook een mooie
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag . En natuurlijk je Flagship om de pols, mooie Longines
Mooi die Pontiac, en al helemaal met die band. Wat een mooie combi
Is een mooie Meraud zo om de pols . Doe eens eigenwijs, draag hem een dagje met de case back in het zicht. Kan je een hele dag genieten van het mmoie uurwerk
Wat moet ik zeggen, zo mooi zo mooi
Neem op tijd je rust, het ergste is achter de rug. En natuurlijk wel lekker vaak naar die mooie YM kijken