Lekker stil vandaag… Fijne Stille Zaterdag allen!
Na al een tijd naar een horloge met witte wijzerplaat te hebben gezocht heb ik twee dagen geleden eindelijk de knoop doorgehakt. Vandaag heb ik hem binnen gekregen dus mijn Paas weekend begint al goed!!!
Iedereen fijn Pasen.
Maanden zo op verheugd maar nu compleet onthoofd. Weet zelfs nog niet of ik ga kijken.
Om één man heel de tijd alleen te zien rijden in de finale…
Goedemiddag HF vrienden, wens als eerste iedereen fijne paasdagen. Afgelopen week Seiko week, deze week doe ik met de Citizens lovers mee. o.a @Piede , @Rhys en @Robert8282
Hoop dat deze goedkeuring mag krijgen van de Citizens experts . Citizen Super Titanium AT8234-85A Radiogestuurd horloge, chronograaf en dubbele timer.
Verder iedereen nog een fijne zaterdag
edit: bel gaat, komt er ineens een horloge binnen. Die ga ik eerst maar eens bepotelen en later in de week een NA. Spannend, moet het nog open maken
Proficiat met deze “witte”!
Altijd vervelend maar zeker bij een NA. Blijft een kanjer van een horloge. Succes met het wachten.
Ik weet voor een feit dat ik niet ga kijken, maar dat heeft alles te maken met mijn neef die het nodig vond op paaszondag een babyborrel te organiseren.
Fijne Pasen en geniet van je mooie NA!
LOL !
Dankje! Inderdaad een prachtig ontwerp!
Jij hetzelfde gewenst! en wat een prachtige dress watch heb je vandaag weer aan de pols. Klasse!