Wat dragen wij vandaag XCVI

Eigenlijk zouden we ons eigen topic moeten hebben net als Rolex only, maar dan pensionado’s met hun horloge :wink:. Maak er een gezellige dag van en laat je Hanhart maar lekker shinnen :+1:

1 like

Wat is schinnen? :wink:

1 like

Cihan post nog eens dat poker horloge, wil ik aan mijn zoon laten zien. Die stuurde mij een roulette horloge door van 29.000,00 pond, is toch klein bier :wink:

1 like

Na een paar dagen nonstop op de pols mag m’n SKX weer ff rust. Had wat groffer werk te doen dus dan mag de toolwatch uit de doos hè!

20 likes

Gewoon een half varken en een voorvoet in de vriezer, ben je gelijk voor een maand klaar. Ehh natuurlijk niet die Meistersinger in de vriezer, dat zou zonde zijn :wink:

1 like

Daar hou ik wel van, eigenwijze mensen :wink:. Gefeliciteerd met je Seiko en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.
Ben ook eigenwijs he, i hate it :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat snap ik helemaal, is niet in geld uit te drukken :+1:. En wie weet wil zij hem ooit dragen, blijft die altijd in de familie :wink:

1 like

Je weet toch dat oudjes niet klein te krijgen zijn :wink:. Phoe 4 jewels en een extra stofdeksel. Ze pakten toen wel uit hoor, maar het blijft gewoon lopen de PR 516 :+1:
Morgen laatste Tissot dag, zondag Rikketik en maandag even bedenken wat voor week we er van maken, @mhoutman stelde voor om er een duiker week van te maken. Goed idee?

Zie dat @Roedolf dezelfde heeft omgedaan :+1:

3 likes

Proficiat !!

1 like

Dat is echt een mooie AP en een echt stoer horloge :+1:
Niet alleen zwemmen, duiken, douchen, afwassen enz als ze maar flink wat water kunnen hebben :wink:

1 like

Hij bedoelt schitteren in het Engels to shine. :rofl:

1 like

Gefeliciteerd met dit zomerse horloge, wens je veel draagplezier en aan lume geen gebrek :ok_hand: :+1:

1 like

7 likes

25 likes

:sunny: en :cloud_with_rain: hier vandaag

23 likes

Leuk deze Seiko 5 :+1: en geen last van de kroon want die is best wel flink :smile:

1 like

Op uw verzoek: :wink:

De namen Schinveld en Schin op Geul, en mogelijk ook Schimmert, zouden eveneens naar deze stam kunnen verwijzen. Een modernere maar desondanks onzekere naamsverklaring is dat het oorspronkelijk een waternaam betrof, verwant met *skîn- 'schijnen, schitteren '. Daarnaast ook een plaatse in Limburg waar ik ooit een vriendinnetje had :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eerste wissel van vandaag,

11 likes

Misschien wel de laatste keer

27 likes

Sure, I knew, was just teasing him… :laughing:

3 likes