Dankjewel! Past goed, die lederen band is echt mooi ook. Super combinatie.
Oude Foto van m’n ooit gekregen Orient met als voorwaarde, als ik 'm ooit verkoop, de helft van de opbrengst naar de vorige eigenaar gaat! Vorige eigenaar is Amerikaan,
Tja daar kon ik niet aan meedoen, ik had de week van Tissot gekozen. Heb nu dus 4 weken een thema week gehad, eerst de Seiko week, Citizen week, Orient week en vandaag eindigt de Tissot week. Maar @mhoutman stelde voor om vanaf maandag een duiker week te doen, leuk als men thema’s bedenkt en iedereen met een duiker kan dan meedoen, dus ook de Russen
Goedemiddag HF vrienden, de Tissot week is ten einde. Morgen vrije keuze dag . En vanaf maandag begint er een duiker week, leuk als veel leden mee gaan doen.
Ik eindig vandaag met mijn Tissot Tradition GMT, iets totaal anders dan de andere Tissot’s. Goh wat een net horloge is dit zeg, kan je gewoon onder je pak dragen
Niet vergeten he, vanaf maandag duikers
Zo nu ga ik even wat horlogedozen wegwerken, ben het overzicht kwijt. Dus zet Assie ook aan het werk
Fijn weekend iedereen
Telt nu nog niet mee, maar vanaf maandag mag die officieel meedoen met de club der verslaafden. Iedereen een duiker om de pols . Maar heb je nu geen duiker in huis plaats je gewoon een ander met het onderschrift, zou willen dat dit een duiker is
Misschien nog leuker om er een apart topic voor te maken. Themaweek, doorlopend topic met elke week een ander thema.
Aha,
Ok
Gaat ze maandag om met de startup.
Maak ik er gelijk een (Invicta) duiker weekje van.
wat draag je om de andere arm?
Geen slecht idee Folkert, had ik 4 weken geleden moeten bedenken. Help mij dat maandag even herinneren, want ja oud he en een zeef . Maandag neem ik het idee van @mhoutman over om er een duiker week van te maken, maar ik heb nog wel wat ideetjes hoor. Kan dus een leuk topic worden
. Oeps Assie roept, ik moet helpen met de horlogedozen
Die komt straks online. Maar dezelfde als gisteren