Wat dragen wij vandaag XCVI

Het hebt natuurlijk altijd een baas boven baas :sunglasses:

Prachtig!! :heart_eyes:

1 like

Hoi Roedolf,

Inderdaad een Britse korthaar met gele ogen. De vorige die we hadden (helaas niet zo oud geworden) had groene ogen. Een kenner wist mij te vertellen dat je groene ogen bij een bk niet zovaak ziet.

1 like

23 likes

Distortion

14 likes

Fijne avond allemaal.

16 likes

21 likes

15 likes

Avondwissel :grinning:

25 likes

Fijne avond allemaal!

20 likes

Gefeliciteerd met deze mooie IWC, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Gemodde 5 - plaat en wijzers; plaat was zelfde kleur als minutenring. Dierbaar HF-gerelateerd horloge.

Over platen gesproken - 1982, Cocteau Twins.

Op nubuck Molequin. :ok_hand:

22 likes

Hoi Bill, gefeliciteerd met deze Citizen Orca. Leuke aanvulling in je collectie, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

2 likes

Very Nice!

1 like

Prachtige foto’s van een mooi en stoere flieger.
Proficiat! :+1:

2 likes

Hij is mooi Peter :+1:, zal wel weer een domme vraag zijn maar ik vind die wijzerplaat iets weg hebben van Breitling :innocent:. Zo ja, verwijs mij dan maar naar het domme vragen topic :wink:

1 like

Favo kleur (rozen) van me oma die is gisteren begraven. Vandaag hebben we haar favo gebakje gegeten.

2 likes

Die Breitling-look is een prettig neveneffect van de vervangen wijzerplaat. Ik heb het horloge (nieuw, ongedragen) gekregen van een forumlid na de - desastreuze - inbraak hier in 2019. Stalen band zit er ook nog bij… …originele plaat natuurlijk bewaard.

2 likes

Nog een voor de Tissot week - 6e dag al weer :innocent:

En gewoon weer een zeester, eentje die niet om de pols zit dit keer want dit oudje in goud-op-staal sukkelt een beetje :innocent:

11 likes

Gecondoleerd! Kwekkeboom, je oma had goede smaak!

1 like

Saturday night

26 likes