Wat dragen wij vandaag XCVI

15 likes

Je ziet het niet op de foto, maar ik heb (vrijwel) hetzelfde “radiance” patroon in mijn plaat. Die wel echt zwart is trouwens.

Je moet ook goed opletten bij het bestellen - kroon op 3 danwel 4 uur…! Positie wijzerplaatpootjes gaat het dan om.

1 like

Top gedaan :ok_hand:

1 like

Heb de PRX met veel plezier gedragen deze week. Begonnen op de witte rubberen strap en geëindigd op de blauwe rubberen strap.

Wat voor week hebben we komende week?

2 likes

Koud en nat! :sweat_smile:

3 likes

Een mannetje en een popje.:hugs:

1 like

Avondwissel :blush:

28 likes

10 likes

29 likes

Ik heb 4 weken een merk week gehad en toen zei @mhoutman doe eens een duikers week. Lijkt mij wel leuk en @fdpg1963 zei misschien wel leuk om een apart thema topic te maken, heb nog wel wat leuke ideetjes. Maar eerst die duikers week, kunnen er een hoop mee doen :wink:

5 likes

23 likes

Helemaal top Ferry. Een duikerweek is heel toepasselijk met al die regen :ok_hand:

2 likes

Wat zijn de creteria Ferry? Want ik heb de nodige duikers maar ze hebben b.v. weer niet allemaal een duikring met 60 minuten verdeling.

2 likes

Ook een like voor het overhemd!

2 likes

Ai…dat is een beetje miskleun van mijn kant. Excuus.

En gecondoleerd met dit verlies. Mooi dat jullie je oma zo gedenken.

Veel plezier in de schouwburg van de mooiste (en oudste) stad van Zuid-Holland :wink:

2 likes

Ik zou zeggen dat ze wel een duikring moeten hebben en toch wel minimaal 20 ATM. Maar je weet ik ben niet moeilijk he, dus als men geen duikring heeft of dat het 10 ATM is, zal je mij niet horen zeuren :wink:

1 like

Klopt, hij is net 5 zij bijna 5. , 1 kuiken gekregen.

1 like

Ik heb jou nog nooit horen zeuren :joy: Kan ik in elk geval mijn Vostok Panerai ook dragen (zonder duikring maar wel 20 ATM). Wat denk je van een nieuw topic “Thema: Duikers week (21 t/m 27 april)” of iets dergelijks…

2 likes

Ik heb hier 6 mannetjes, variërend in leeftijd van 3 tot 17 jaar.

1 like