Wat dragen wij vandaag XCVI

We zien hier graag foto’s, nou nog maar een dan😉

19 likes

Is een hele mooie Zenith :+1:, ff een vraagje is de maan anders in het Brabantse, want hier in het westen zie je hem amper :wink:

30 likes

Middagwissel naar mijn favoriete Tudor

22 likes

Ja Fred, die Archimede was inderdaad een afscheids cadeau. Mooi hè. Uitslapen is niet mijn ding, dus reken daar maar niet op. :wink:

1 like

Mooie Astron Hans, lopen altijd precies op tijd. Misschien ga ik zaterdag ook nog even kijken voor een Astron :wink:

1 like

Als je maar genoeg budget blings hebt, is het bij elkaar ook een vermogen :wink:

1 like

King Seiko Wil, geen Seiko King :wink:. En bedankt he, zit ik gelijk met dat nummer in mijn hoofd :grin:

Met al dat W&W Tudor geweld in mijn tijdlijn mag deze vandaag niet ontbreken.

20 likes

Gefeliciteerd met je Seiko GMT, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1: en je weet het he, groen is de kleur in 2024 :wink:

1 like

Hahaha.
Wanneer ik dit horloge pak en de tijd, de datum, de dag en de maand heb goed gezet, dan vind ik het meestal wel welletjes!

1 like

Ik kom niet verder dan een ei koken, maar daar is een chrono best handig voor. En ja, ben een verwend nest :wink:

1 like

Fijn dat je meedoet met de Oriënt week met die vlieger :+1:

Mooi " klinknagels " bezel en gilt dial.
:+1:

1 like

Mooi blauwe wijzers.
Die zou ik ook graag willen hebben. :rofl:

1 like

Mijn favoriete gear vandaag. :slightly_smiling_face:

47 likes

Mijn held :muscle:

1 like

Strak plan Ferry. Ik weet nog wel een leuke!

1 like

Niet van de pols af te slaan! Echt een bandenslet :grin:

18 likes

Nee joh, de beste stuurlui staan aan de kant :wink:. Hij is bang voor water :grin: