Als het dan toch zo nodig herfst moet zijn ga ik me maar bezig houden met bankzaken met iets moois om.
Vandaag in het kader van het topic thema weken horloges, duikers heb ik mijn Oris Aquis 400 om de pols, laat de zomer maar komen
Sterkte Hans, altijd een moeilijk moment om dan te spelen. Maar je hebt je een waardige vriend getoond
Hoi Hans,
Ik was er vanochtend niet op tijd bij om je sterkte toe te wensen. Het zal vast een mooie uitvaart plechtigheid zijn geweest met passende mooie muziek door jou gespeeld. Ik wens je alsnog veel sterkte toe met het verlies en alles wat dat met zich meebrengt. Alle goeds, H.
Echt een prachtige Blancpain , kan ook mooi in het topic thema week horloges, duikers
Sterkte Hans, dat je handen en je hart de rust mogen vinden voor een mooi intermezzo
Gewoon subliem mooi zo. Erg vloeken in de kerk maar deze met een discrete datum tussen 4 en 5 en ik had ze ook.
3 stuks gehad (in SS) en toch allemaal moeten gaan wegens geen datum. Ik kan niet zonder. Stom…nu ook, heb één zonder datum en die draag ik alleen tijdens onze week vakantie.
Wat een heerlijke kleur dial zeg. Kwijl!
Ik hou mij altijd aan mijn woord, heb een apart topic gemaakt voor thema weken horloge, deze week duikers . Was een voorstel van een ander lid, misschien wel een leuk topic waar je alle kanten mee op kunt