Wat dragen wij vandaag XCVI

Ziet er goed uit, gefeliciteerd.
#Gelukkigmaarwantdegeslaagdealternatievenraaktenlangzaamaanwelop

1 like

:joy:

1 like

10 likes

Nee Hans, dat gaat net iets te ver. Vandaar dat ik op zondag iedereen vrij geef in de keuze wat te dragen :wink:.
Maar moet je toegeven, je bent wel standvastig, geen polsen op de foto met je horloge. Maar orde scheppen in de chaos op het HF is al een project op zich :grin:

1 like

Seiko 7a28-702a

20 likes

Goedemiddag beste HF vrienden, bijgekomen allen van Rikketik?

O ja, dit is het topic “wat dragen wij vandaag”. Vooruit dan maar, vandaag de Longines Zulu Time GMT :smile:

En zoals altijd wens ik iedereen nog een fijne maandag :+1:

35 likes

Genieten van de :sunny: en een ronde met :dog:

11 likes

10 likes

Hier vandaag mijn nieuwe aanwinst.

Dit is een Citizen ATM, issued in de jaren ‘70 voor de Angkatan Tentera Malaysia (ATM), ofwel het Maleisische leger.

15 likes

22 likes

23 likes

Dat is wel een felicitatie waard Nelis, je geduld is eindelijk beloont. En daarnaast geen werkverschaffing meer door iedere dag een ander bandje erop te doen. Lekker van genieten en veel draagplezier :ok_hand: :+1:. En daarnaast, natuurlijk een mooie band die flink tapert van de 20 naar de 16 :muscle:

1 like

12 likes

De avond in … :smiley:

28 likes

8 likes

25 likes

39 likes

22 likes

Zolang het daar bij blijft is het niet erg, maar als ze aan de slag gaan met een drilboor en beitels wordt het een ander verhaal :wink:
En ondertussen gewoon genieten van je Prospex, 10 min. en je mag weer naar huis :+1:

1 like

Dat is een hele mooie Oris, en zo zie je maar hoe mooi ze Orissen in de jaren 40 konden maken :+1:

1 like