Wat dragen wij vandaag XCVI

34 likes

Ga met dat rotweer echt niet naar buiten om steeds nieuwe foto’s te maken, pak liever een eerder gemaakte foto en meldt dat even. :grin:

1 like

52 likes

Geen quick set voor de datum dus fuck dat…

34 likes

Sterkte alvast dan :face_with_peeking_eye:

1 like

Zat maar te dollen, maar dat wist je wel :wink:. Maar waarom perse naar buiten, ik maak ze gewoon binnen met dag of kunstlicht. En straks als het zonnetje schijnt kunnen we buiten weer foto’s maken :+1:

40 likes

50 likes

Heb je ze bij de OR nog niet aangestoken met het horloge virus, gewoon heel duidelijk met je arm midden op de tafel en je horloge showen. Moet er toch minstens eentje overstag gaan :wink:

1 like

Toch is die big crown een leuke Oris :+1:. Tja je moet er wat voor over hebben he, tis maar 8 daagjes doordraaien :grin:. Maar snap je wel hoor :ok_hand:

1 like

33 likes

He Sat, zit toch geen luchtje aan die mooie Pelagos :+1: :wink:. Als ik zo naar je poes kijk, lust ie hem wel :smile:

En Paul, viel het mee? Kan ik mij alvast voorbereiden op volgende week :muscle:

1 like

De wortel was er vorig jaar in Spanje al uitgehaald, maar daar was een vijltje bij afgebroken, schijnt vaker voor te komen. Die is er nog niet uit, herkansing over een tijdje, weer twee uur liggen.
Dus geen pijn, want wortel was er al uit.
Twee uur lang met de mond open vind ik wel vervelend :-1:.
Succes dan volgende week Ferry :+1:.

Ik kon wel regelmatig even kijken hoe laat het was, dat was fijn:

24 likes

29 likes

17 likes

Er zitten meer horloge liefhebbers in de OR ondertussen :grin:

1 like

16710

37 likes

Pfff, dat is echt klote zeg. Dus dat stukje zit er nog steeds in, sterkte voor de volgende keer :muscle:. Weet wel wat ik ga zeggen als ze dat bij mij gaan doen, even checken of het vijltje sterk genoeg is. Voor pijn ben ik niet bang, maar geen gezeik zoals jij dat nu hebt. Gewoon die wortel eruit, dichtgooien die handel en klaar.
Zal wel een mooi horloge om doen, heb ik ook nog wat afleiding :wink:

1 like

Sterkte! :pray:t3:

2 likes