Wat dragen wij vandaag XCVI

Gefeliciteerd met deze mooie Zelos, aan lume geen gebrek. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.

1 like

Gefeliciteerd Hans met je mooie Bulova, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Niets mis mee toch :+1:, uurwerk NH35?

Missie geslaagd, terras gevonden!

25 likes

Zeker :wink:, maar 1 troost, heb je altijd nog 1 arm over :grin:

En een top biertje :wink:

1 like

22 likes

belangrijker nog is dat ze het juiste bier lijken te hebben! Die ga ik nu ook gelijk doen.

1 like

Fijn weekend allemaal!!!

18 likes

Lekker weekend…:sun_with_face:

18 likes

Dank je wel Ferry👍🏻

1 like

Wat is die toch mooi :+1:, ruilen tegen mijn sub two tone :stuck_out_tongue_winking_eye:

De premium Casio collectie voor vandaag :smiley:

12 likes

18 likes

16 likes

27 likes

Goedemiddag HF vrienden, nog steeds Oriënt week. Blijkbaar is de Kamasu populair, dus doe ik lekker mee met @BroederBill, @Zuid en @Jesus. Wordt een druk weekend, morgen op pad voor een horloge en zondag de kids aanmoedigen met de marathon in Rotterdam, zal dan wel een chronograaf om doen. Kan ik checken hoeveel verschil er zit tussen hun drieën, tenminste als ze niet bij elkaar blijven lopen. Dus maandag schoor.
En morgen laatste dag van de Oriënt week, zat te denken om komende week een Tissot week van te maken, kan @HansT ook zijn mooie Tissot laten zien.
Was weer een hele worsteling om de hele dag door te spitten in dit topic, maar is gelukt :smile:

Wens verder iedereen een fijn en :sunny: weekend :+1:

22 likes

Goed weekend!

31 likes

Geweldig, kan ook wel bij de vintage.

Ik hoop dat alles goed gegaan is Andre.