Goedenavond HF vrienden, vandaag eindigt de Orient week met de orient Triton 70th anniversary. Morgen zoek ik weer wat anders uit en maandag begint de Tissot week, leuk als men meedoet
Sorry, moest de foto snel maken. Assie ligt te snurken op de bank en die durf je natuurlijk niet wakker te maken
Het hoeft niet altijd een dure te zijn he Richard, in het blauw staat een leuke chronograaf voor weinig. Tissot PRC 200 chronograaf T114.417.11.057.00, niet van mij hoor, kwam ik gewoon tegen zoals vele anderen. Gewoon verkoper een pb sturen en dan komen jullie wel uit met de prijs. Dus gewoon in het blauw kijken, zie dat er een heleboel staan dus keuze genoeg en quartz is over het algemeen goedkoper dan een automaat, succes Richard
Nou nou Harry, zit wel een verschil of ik een foto maak of Assie. Ik ben al snel tevreden, bij Assie moet het gewoon goed zijn. Laat haar ook lekker pitten, is vandaag met mij op sjouw geweest voor een horloge. Toch goedkoper dan een taxi
Nee nee, dat is pas in Juni. Maar je weet, ik moet en zal horloges kopen en Juni is voor mij heel ver weg. Je zal tzt wel zien wat er deze en aankomende week binnen is gekomen. Ga nu nog niets verklappen
NA. Met 125,2 gram hangt er wel iets aan je pols. Het enige nadeel, althans voor mij, is die vreselijke rubberen band. Wel een originele Seiko maar toch kan hij mij niet bekoren. Op zoek naar een originele metalen band dan maar.