Wat dragen wij vandaag XCVI

Goedenavond HF vrienden, vandaag eindigt de Orient week met de orient Triton 70th anniversary. Morgen zoek ik weer wat anders uit en maandag begint de Tissot week, leuk als men meedoet :+1:
Sorry, moest de foto snel maken. Assie ligt te snurken op de bank en die durf je natuurlijk niet wakker te maken :wink:

Verder iedereen nog een fijn weekend :+1:

25 likes

Mooie kleur!

Wat een beauty :smiling_face_with_three_hearts:

33 likes

Prachtig :sunglasses:

1 like

Dankjewel voor het organiseren van de themaweken :+1:, wel grappig dat je mijn smaak zo goed kent. Ben momenteel op zoek naar een Tissot.

2 likes

Yup!

1 like

Het hoeft niet altijd een dure te zijn he Richard, in het blauw staat een leuke chronograaf voor weinig. Tissot PRC 200 chronograaf T114.417.11.057.00, niet van mij hoor, kwam ik gewoon tegen zoals vele anderen. Gewoon verkoper een pb sturen en dan komen jullie wel uit met de prijs. Dus gewoon in het blauw kijken, zie dat er een heleboel staan dus keuze genoeg en quartz is over het algemeen goedkoper dan een automaat, succes Richard :+1:

1 like

Lekker laten slapen Ferry je kunt het nu zelf toch :+1:

1 like

Nou nou Harry, zit wel een verschil of ik een foto maak of Assie. Ik ben al snel tevreden, bij Assie moet het gewoon goed zijn. Laat haar ook lekker pitten, is vandaag met mij op sjouw geweest voor een horloge. Toch goedkoper dan een taxi :wink:

2 likes

Prachtige vormgeving van deze Omega ,complicaties prachtig geïntegreerd In het horloge :ok_hand:

1 like

Dat reisje van 600km neem ik aan …nog wat opgeleverd dan :wink:

1 like

Nee nee, dat is pas in Juni. Maar je weet, ik moet en zal horloges kopen en Juni is voor mij heel ver weg. Je zal tzt wel zien wat er deze en aankomende week binnen is gekomen. Ga nu nog niets verklappen :wink:

1 like

Zou niet anders durven beweren, echt wel een hele mooie GMT-Master :+1:

1 like

NA. Met 125,2 gram hangt er wel iets aan je pols. Het enige nadeel, althans voor mij, is die vreselijke rubberen band. Wel een originele Seiko maar toch kan hij mij niet bekoren. Op zoek naar een originele metalen band dan maar.

17 likes

Dit was 1 van mijn eerste “echte” horloges en loopt lekker op tijd, daarna kwamen er nog wat nakomertjes :wink:

1 like

Van harte Bram :ok_hand:

Nou ja zeg, en ik maar denken dat Omega Zwitsers is. Blijkt het een Japans horloge te zijn :wink:. Maar zonder dolle, is wel een hele mooie Omega :+1:

2 likes

Fijne avond!

29 likes

Blijf het zeggen, deze vind ik echt heel mooi en met die band helemaal compleet. Mooie combi dus :+1:

26 likes