Wat dragen wij vandaag XCVI

Aan lume geen gebrek Chris op die mooie Serica en natuurlijk weer mooie foto’s :+1:

1 like

Heel mooi die Glashütte Mühle en met die band een prachtige combi :+1:

1 like

En een mooie!:+1:

2 likes

Dat komt helemaal goed. Dat ding is als een tank om je pols. Ook een metalen band erbij besteld.

1 like

Verdorrie, dat is toch een mooie JLC, mooie combi zou ik zeggen :+1:

1 like

En meer heb je eigenlijk ook niet nodig tijd en datum, nou ja soms ook de dag als je wat ouder bent :wink:

2 likes

's middags HF :cloud_with_rain::cloud_with_rain: :frowning:

30 likes

Gefeliciteerd Martijn, Omega vind ik toch echt een top horloge. Wens je veel draagplezier, en zuinig op zijn he :ok_hand: :+1:

1 like

Goedemiddag HF vrienden, vanmorgen eerst maar even naar de tandarts geracet voor een wortelkanaal behandeling. Was kat in het bakkie. Alleen het gevoel van zoelu lippen nu :rofl:.
Maar goed, nog steeds Tissot week en vandaag de PRS 516 om de pols. En niet morsen met de koffie, verdoving he :grin:

Voor iedereen die werkt, fijne werkdag :+1:. Voor de pensionado’s, binnenblijven want je waait uit je verschoning :wink:

32 likes

Dat ging bij mij gisteren beter: controle + foto’s en weer goedgekeurd :white_check_mark:

1 like

Ach je ligt wel een tijd met je bakkes open, drilboor erin, ontsmetten en dichtgooien met cement. Kan die wie jaren mee :wink:

3 likes

31 likes

Sh.t, helemaal vergeten. Heb ik ook nog. Een Tissot. Oudje, zwaar geleden onder de dagelijkse druk van het bureauleven, maar toch: Nou ja, kijk zelf

13 likes

Haha, zo kom ik ook hier en daar ineens een horloge tegen. Maar een Tissot PR 100 heb ik nog niet, valt onder de vintage horloges :smile:
En ja, dat zware bureauleven trekt echt wel een wissel op onze horloges. Hebben ze het in de bouw toch makkelijker :wink:

1 like

is dit al vintage? Begin jaren '90 gekocht, dat wel. Maar gauw te koop zetten dan. Vintage. Jeee

2 likes

Haha, dat zijn ze bij mij al als ze ouder zijn dan 10 jaar :wink:.
Maar heel snel in het blauw zetten, levert echt een vermogen op :joy:

2 likes

31 likes

Opnieuw een Seiko die indruk op mij maakt !

Mooi man!!!

Edit: probeer met Google lens te referentie te achterhalen maar lukt niet.

Welke is het ?

Op heel andere manier dan het horloge dat ik nu draag overigens.
Maar dat kan.
Heb veel stijlen in mn horlogekist.

27 likes

Even de macro functie van mijn nieuwe telefoon proberen …

16 likes

Middagwissel naar de Vulcain, wekkertje gezet voor de volgende wissel

34 likes