Wat dragen wij vandaag XCVII

21 likes

Wissel…nog steeds een kroontje vandaag. Sorry voor de stofjes🙈… de 5 is in de klok.

21 likes

26 likes

Man wat is Ricard lekker he, maar is eigenlijk een aperitief maar daar hield ik mij ook nooit aan :wink:. Leuk die Smiths om je pols :+1:, zelf zou ik er eerder een leer bandje om doen, smaken verschillen noemen ze dat toch :wink:

2 likes

Nice!

Groetjes van een verre neef

22 likes

Serieuze watersport activiteiten hoor.

27 likes

Morgen vroege vogels, zie dat er een aantal vandaag uitgeslapen hebben. Op @jan13 en @Eddie na dan, lekker standvastig ook als je met pensioen bent :wink:

3 likes

En groot gelijk heeft Ollie, maar snap hem wel hoor. Wilde vandaag een oranje kluif, past ook mooi bij de Squale. Maar dat wist Ollie natuurlijk al :wink:

1 like

18 likes

Gelukkig maar, want mijn vrienden uit Vlaanderen noem ik altijd 1/2 Nederlanders. Ooit waren we 1 met z’n allen :wink:

2 likes

Als we ze annexeren, dan wordt dat nog een uitdaging. We gaan ze toch een oranje-dag moeten geven ofzo.

2 likes

Ik vind ze beide mooi :+1:, maar waar is je SJE093 beter dan de SLA017. Aan het uurwerk zal het toch niet liggen?

1 like

Lekker creatief bezig Hans, mooie foto en leuk bedacht :+1:

2 likes

32 likes

Zeker weten, 2 vliegen in 1 klap :+1:. Trouwens nog mijn polletje ingevuld? Weet wel wat je zou invullen hoor, maar voor de score wel handig :wink:

1 like

Weer wat geleerd :+1:

2 likes

Vandaag een mooi ritje gemaakt op deze ‘bijna oranje’ Vespa uit ‘68. Fijne Koningsdag HF! :orange_heart:

38 likes

31 likes

Fijne avond!!:watch:

34 likes

Sinds vandaag terug van service. Met een zak aan vervangen onderdelen en weer helemaal zoals die hoort te zijn. Dus in de categorie “wat draag ik vandaag” de komende dagen deze

36 likes