Wat dragen wij vandaag XCVII

Turijn, weekje met het gezin weg

1 like

36 likes

Gefeliciteerd! Mooi :+1:

2 likes

Deze mooie vintage Seiko is niet van gisteren, maar schat zeker zo’n 50 jaar oud en zeker nog een net horloge :+1:

Verdien je ook wel, niet zo’n leuk jaar achter de rug. Neem er maar 1 van mij Richard :clinking_glasses:. En vooral genieten met de kids :+1:

1 like

32 likes

Zeker, ik vind hem top :+1:.

2 likes

Altijd al een keertje zo’n geinige band willen hebben, maar ja dat komt het beste tot z’n recht met een beetje brede band … met de radiomir was het zover :skull_and_crossbones::+1:
En @lugten bedankt :+1:

19 likes

Istiewelwaardeigenlijk…maar ik ben niet zo NAerig.
Wil wel fotootjes NAsturen.
Deze

In de Fliegerreeks van IWC neemt deze een bescheiden plaats in. Geproduceerd tussen 2004 en 2006 dacht ik. Dit is de Spitfire chronograaf in 39 mm uitvoering.
Catalogus van 2006 laat alleen de lichte wijzerplaat uitvoering zien van 42. 39 was dus uit beeld.
Meer présence wilde men. Groter dus. Maar groter dan 40 wordt dubieus op mijn kleine polsje met dat dunne armpje.

Heel verhaal, maar eigenlijk kwam het er op neer dat ik een ĝoeie deal kon maken. En als je dit horloge in werkelijkheid ziet en voelt ben je gewoon verloren.
Zo ging dat ook met de Aquatimer die ik heb

33 likes

Vandaag de NA om!

Het is de 39,5mm versie met een zwarte dial. Hij draagt echt fijn, de maat is echt perfect voor mijn pols. Valt echt een stuk kleiner (fijner) dan de maat doet vermoeden.

Enig vergelijkingsmateriaal is de BB58 en die viel bij mij toch wel een tikje groter om de pols.

Ben er erg blij mee en klaar voor de zomer. Alleen nog een rubberen band scoren :star_struck:

33 likes

Nice :skull: :wink:

1 like

Ik vind dit echt een hele mooie IWC Flieger :star_struck:
Prachtige maat en verhouding, deze lust ik ook wel!

1 like

Thnx :blush::+1:

1 like

Perfecte maat en uitvoering. Staat je echt :100:
Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Mooie combinatie

1 like

Nog steeds ‘Oef’!
Een bescheiden beest :+1:

1 like

Dat kan ik me voorstellen.
Er is een twijfelaar met een witte Flieger hier op het forum. Hij dacht dat ie hem wel weg kon doen vanwege de lange tijd in de hangar bij hem.
Maar dat blijkt niet zo makkelijk…
Als je speurt dan vind je hem wel…
:wink:

1 like

12 likes

Vandaag de PAM en bij thuiskomst lag het nieuwe leer klaar voor montage :blush::+1:t2:
@lugten Bedankt!

20 likes

Zal ik zeker doen Ferry :+1:

1 like