Goedemiddag HF vrienden, was een lastige keus vandaag.
Zal ik het weekthema horloge omdoen, of toch maar iets anders.
Toch maar voor deze Invicta, ehh Rolex gekozen ![]()
Nog een fijne donderdag of lang weekend, laat het
maar komen ![]()
Zoals ze weten, altijd eerst de vroege vogels een like. Helden zijn het, lig ik nog lekker te pitten ![]()
Goed om te weten maar m.i. licht genoeg. Ga sowieso eerst proberen te passen en even sparen (potje leeg/andere prioriteiten).
Ik snap Paul dat je het een mooi uurwerk vindt, toch is het wel handig om de case back erop te doen ![]()
Horizontaal of verticaal, in jou geval ga ik van het eerste uit met je Cartier ![]()
Wat een mooie Q&Q, tja daar valt je Seiko bij in het niet. Zeg maar dat hij een topper heeft, mooi afgewerkt en dan die wijzerplaat helemaal te gek
![]()
Ook even in het topic plaatsen “welke relaties zijn beide horloge liefhebber” ![]()
En natuurlijk feliciteerd het hele forum je zoon met zijn Q&Q, wij wensen hem heel veel draagplezier
![]()
Ook hier hetzelfde antwoord als bij Wander, heel mooi horloge die Regal. Prachtig dat horloge en gefeliciteerd natuurlijk en ook voor hem heel veel draagplezier
![]()
En ook posten in dat andere topic natuurlijk, zien meer mensen zijn horloge ![]()
Ben van harte gefeliciteerd met deze mooie Zenith, heerlijk die rustige plaat en mooie kleur. Wens je veel draagplezier
![]()
Vincent van harte gefeliciteerd met deze mooie Tissot en ook nog eens mijn kleur. Wens je veel draagplezier, zeker in het zonnetje
![]()
Ik wel: DAAROM ![]()