Wat dragen wij vandaag XCVII

19 likes

15 likes

Goedemiddag HF vrienden, was een lastige keus vandaag.
Zal ik het weekthema horloge omdoen, of toch maar iets anders.
Toch maar voor deze Invicta, ehh Rolex gekozen :wink:

Nog een fijne donderdag of lang weekend, laat het :sunny: maar komen :smile:

28 likes

30 likes

Mijn beste,

Nog een fijne namiddag!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

39 likes

Zoals ze weten, altijd eerst de vroege vogels een like. Helden zijn het, lig ik nog lekker te pitten :wink:

1 like

Goed om te weten maar m.i. licht genoeg. Ga sowieso eerst proberen te passen en even sparen (potje leeg/andere prioriteiten).

Ik snap Paul dat je het een mooi uurwerk vindt, toch is het wel handig om de case back erop te doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

10 likes

Horizontaal of verticaal, in jou geval ga ik van het eerste uit met je Cartier :wink:

Leuk hè? En ik heb er kort na elkaar twee gevonden:

13 likes

Wat een mooie Q&Q, tja daar valt je Seiko bij in het niet. Zeg maar dat hij een topper heeft, mooi afgewerkt en dan die wijzerplaat helemaal te gek :+1: :+1: :+1: :wink:
Ook even in het topic plaatsen “welke relaties zijn beide horloge liefhebber” :+1:
En natuurlijk feliciteerd het hele forum je zoon met zijn Q&Q, wij wensen hem heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

SeaQ , deze maand 3 jaar in mijn bezit. Wat vliegt de tijd :grimacing:

43 likes

Laatste dag de Spezimatic uit 1978 :ok_hand:t2:

Leuke lijnenspel op de dial is het zonnescherm :grinning:

26 likes

Ook hier hetzelfde antwoord als bij Wander, heel mooi horloge die Regal. Prachtig dat horloge en gefeliciteerd natuurlijk en ook voor hem heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:
En ook posten in dat andere topic natuurlijk, zien meer mensen zijn horloge :+1:

1 like

Ben van harte gefeliciteerd met deze mooie Zenith, heerlijk die rustige plaat en mooie kleur. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

33 likes

Vincent van harte gefeliciteerd met deze mooie Tissot en ook nog eens mijn kleur. Wens je veel draagplezier, zeker in het zonnetje :ok_hand: :ok_hand: :+1:

29 likes

Ik wel: DAAROM :wink: