Wat een weertje, prettig weekend.
Mooie horloge dag met mijn zoon in Genève. Niets gepast, maar wel heel veel gezien. Allereerst in het Patek Philippe museum
Aansluitend naar de veiling van Phillips geweest. Ongelofelijk wat je daar om de polsen ziet. De prijzen op de veiling doen mij nu nog duizelen
Wow, wat een mooi Paw horloge, misschien wel de mooiste van het hele forum. Daarnaast zo vrolijke wijzerplaat en dan die kleuren echt een zomers horloge, pfff echt een topper
Dus ja, als ik moest kiezen tussen je Longines, ga ik echt voor de Paw
Echt een beauty deze Glashütte, alles klopt gewoon. En eens, gewoon een top merk
Veel zomerser krijg je hem niet inderdaad. Wel wat kleine cijfertjes coor mijn ogen haha.
Hoi John, wat heb je met de rest gedaan van die kameel. Je had hem toch met 2 bulten laten overkomen Maar staat mooi op je
Venezianico, denk dat Cihan nu wel spijt heeft
Gefeliciteerd met je CW, mooi horloge. Wens je heel veel draagplezier
Wat een beauty zeg!
Leuk horloge die Osolve, Joost wist het merk wel maar vond hem nogal Klein
Sommige mensen hebben altijd mazzel, komt meneer terug van een vakantie. Is het hier ook ineens
, dus kan hij weer in het zonnetje lopen met de Breitling
. Zal je net zien, ik ga over een week, en dan plenst het en schijnt hier de zon. Iets met karma of zo
Gefeliciteerd met je Geckota, mooie wijzerplaat, kast en dat bandje maakt het af. Kortweg, mooie combi. Wens je veel draagplezier
Awesome van harte
Mag hoor, is zeker geen straf
Gefeliciteerd met je super ocean, echt een knaller is het. Wens je veel draagplezier