Wat dragen wij vandaag XCVII

Wat een weertje, prettig weekend. :sun_with_face::raised_hand_with_fingers_splayed:

20 likes

Mooie horloge dag met mijn zoon in Genève. Niets gepast, maar wel heel veel gezien. Allereerst in het Patek Philippe museum

Aansluitend naar de veiling van Phillips geweest. Ongelofelijk wat je daar om de polsen ziet. De prijzen op de veiling doen mij nu nog duizelen :grin:

25 likes

Wow, wat een mooi Paw horloge, misschien wel de mooiste van het hele forum. Daarnaast zo vrolijke wijzerplaat en dan die kleuren echt een zomers horloge, pfff echt een topper :+1:
Dus ja, als ik moest kiezen tussen je Longines, ga ik echt voor de Paw :wink:

2 likes

12 likes

14 likes

Echt een beauty deze Glashütte, alles klopt gewoon. En eens, gewoon een top merk :+1:

1 like

Veel zomerser krijg je hem niet inderdaad. Wel wat kleine cijfertjes coor mijn ogen haha.

1 like

Vandaag deze SKX399

20 likes

Hoi John, wat heb je met de rest gedaan van die kameel. Je had hem toch met 2 bulten laten overkomen :wink: Maar staat mooi op je
Venezianico, denk dat Cihan nu wel spijt heeft :smile:

1 like

Gefeliciteerd met je CW, mooi horloge. Wens je heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Wat een beauty zeg! :+1:t3:

1 like

Leuk horloge die Osolve, Joost wist het merk wel maar vond hem nogal Klein :wink:

Sommige mensen hebben altijd mazzel, komt meneer terug van een :sunny: vakantie. Is het hier ook ineens :sunny:, dus kan hij weer in het zonnetje lopen met de Breitling :+1:. Zal je net zien, ik ga over een week, en dan plenst het en schijnt hier de zon. Iets met karma of zo :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

22 likes

Vandaag weer lekker de GS om de pols.

23 likes

Gefeliciteerd met je Geckota, mooie wijzerplaat, kast en dat bandje maakt het af. Kortweg, mooie combi. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Awesome :star_struck: van harte

1 like

Mag hoor, is zeker geen straf :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je super ocean, echt een knaller is het. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Facing the sun(burst)!

27 likes