Wat dragen wij vandaag XCVII

Rood, wit, blauw…

25 likes

Je kan toch niet zonder, vandaag. . .

19 likes

Oké, oké, oké……ik doe mee…

26 likes

21 likes

Wissel…nog steeds een kroontje vandaag. Sorry voor de stofjes🙈… de 5 is in de klok.

21 likes

26 likes

Man wat is Ricard lekker he, maar is eigenlijk een aperitief maar daar hield ik mij ook nooit aan :wink:. Leuk die Smiths om je pols :+1:, zelf zou ik er eerder een leer bandje om doen, smaken verschillen noemen ze dat toch :wink:

2 likes

Nice!

Groetjes van een verre neef

22 likes

Serieuze watersport activiteiten hoor.

27 likes

Morgen vroege vogels, zie dat er een aantal vandaag uitgeslapen hebben. Op @jan13 en @Eddie na dan, lekker standvastig ook als je met pensioen bent :wink:

3 likes

En groot gelijk heeft Ollie, maar snap hem wel hoor. Wilde vandaag een oranje kluif, past ook mooi bij de Squale. Maar dat wist Ollie natuurlijk al :wink:

1 like

18 likes

Gelukkig maar, want mijn vrienden uit Vlaanderen noem ik altijd 1/2 Nederlanders. Ooit waren we 1 met z’n allen :wink:

2 likes

Als we ze annexeren, dan wordt dat nog een uitdaging. We gaan ze toch een oranje-dag moeten geven ofzo.

2 likes

Ik vind ze beide mooi :+1:, maar waar is je SJE093 beter dan de SLA017. Aan het uurwerk zal het toch niet liggen?

1 like

Lekker creatief bezig Hans, mooie foto en leuk bedacht :+1:

2 likes

32 likes

Zeker weten, 2 vliegen in 1 klap :+1:. Trouwens nog mijn polletje ingevuld? Weet wel wat je zou invullen hoor, maar voor de score wel handig :wink:

1 like

Weer wat geleerd :+1:

2 likes

Vandaag een mooi ritje gemaakt op deze ‘bijna oranje’ Vespa uit ‘68. Fijne Koningsdag HF! :orange_heart:

38 likes