De echte felheid enkele minuten maar op normaal niveau de hele nacht door.
Maar nu had er iemand een oogje op mijn MM.
Al heel de middag deze om, vanavond als ik richting bed ga weer terug wisselen met mijn vertrouwde horloge. Dus nu nog ff chillen met deze…
Ja ik zie het, jee man wat is het druk daar. Of zaten daar allemaal Russen die gevlucht zijn of op zoek naar een duiker
Eigenlijk op zoek naar echte Belgische frieten Fred - en de stilte zat hem denk ik in een gemeen koude wind vanmiddag in Brussel
En het is niet die vogel…
Beste HF vrienden, uitslag van de poll zowel hier als in het topic “thema weken horloges, deze week duikers”. En de keus is geworden Hollandse horloges. De thema weken hou ik vanaf nu alleen in dat andere topic om verwarring te voorkomen
In dit topic kreeg Hommage&Plakhorloges 55% en de Hollandse horloges 45%. Echter in het andere topic was het 64% voor de Hollandse horloges en met meer stemmen.
Dus wil je vanaf maandag een week meedoen met Hollandse horloges plaats ze dan in het andere topic.
Zal er geen zware voorwaarden aan hangen, behalve dat de kast e.d in Nederland ontwikkeld moeten zijn. Dus het uurwerk hoeft niet perse Nederlands te zijn. Maar leuk als zowel vintage als nieuw mee gaan doen.
Dus wil je meedoen, ga dan naar dat andere topic. Hoop echt dat er veel leden gaan meedoen
Prachtig hoor. Misschien op leer nog wel mooier.
Eerste generatie PO?
Mooi die GS Jasper, je weet dat op de meeste horloges van mij een stalen band zit. Maar op die van jou zou ik dus ook een leren band zetten, gewoon een top combi