Wat dragen wij vandaag XCVII

image

20 likes

Nu de nieuwe aanwinst om. (Bedankt @SuperC)

19 likes

Ben je toch nog bescheiden gebleven, je had ook een box vol mee kunnen nemen :wink:.
Wel een mooi uitzicht, waar is dat?
Nogmaals beterschap en hoop dat je snel weer thuis bent :four_leaf_clover: :+1:

1 like

Mooie Seiko. Veel plezier ermee.

1 like

18 likes

Denk je het :sunny: op te zoeken, krijg je dit. Maar geen zorgen na regen komt zonneschijn :+1:. Vandaag lekker aan de bar met een cocktail is ook niet verkeerd toch :wink: en laat die Spanjaarden maar lekker je Seiko zien, o wacht die verkopen ze ook in Spanje. Dan maar lekker zelf genieten, hij kan tegen regen he :smile:

1 like

25 likes

30 likes

Sittard

2 likes

:green_heart:

20 likes

19 likes

Tis weer Tudor Tuesday :hugs:

30 likes

NA, maar nog niet helemaal :rage: ik moet wachten tot vaderdag (16 Juni ) moet het tot die tijd met de foto’s doen :joy: ga hem nu weer inpakken en dan kunnen ze hem voor mij verstoppen!!! Maar wat een leuk horloge is het wachten wel waard ( of toch niet :rage: )

32 likes

Pffff dat zeker, heel mooi horloge :ok_hand:

1 like

23 likes

Lazy bunny, genieten van het leven.

36 likes

Prachtig :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

30 likes

Deze vond ik op de kringloop in West Terschelling voor een luttel bedrag. Alles doet het goed, ik hoef hem alleen maar schoon te maken en het glas (met facet aan de binnenzijde) licht te polijsten. Later zien we wel of het binnenwerk liefde nodig heeft (vast wel, maar het geluid klinkt prima en hij houdt totnogtoe netjes de tijd).

23 likes

13 likes