Wat dragen wij vandaag XCVII

Deze combo met de band maakt het horloge subtiel minder oranje :ok_hand:

1 like

Eierschalen dial met een rouwbandje op
1 mei :sunglasses:

25 likes

16 likes

Ziet er patent uit ! :ok_hand:

Geweldig, dit. :slight_smile: Hulde.

Van harte gefeliciteerd! :+1:

1 like

Datejust 16014 silver linen dial

22 likes

Met dit horloge is de hobby begonnen :+1:

19 likes

ik zie dat de datum verkeerd staat.

21 likes

Met deze is het altijd een feest :partying_face:

Fijne dag HF

28 likes

Mooi gedaan :+1:

1 like

Erg mooie foto Frank👍🏻

2 likes

22 likes

Mogge :palm_tree: :sun_with_face:

12 likes

Dat is volgens mij de insteek van de hobby, het verzamelen en ruilen/verhandelen om tot een steeds meer bij jou passende collectie te komen. Daarbij heb je natuurlijk een budget en soms heb je mazzel dat je een aardig model voor een schappelijke prijs kunt aanschaffen. Dat kan via dit forum en andere forums, eBay, en heel af en toe Marktplaats maar dat heeft mij ook al stevig wat geld gekost. Ik verkocht vorig jaar op dit forum een Certina chrono wat ik op Marktplaats had gekocht, bleek het uurwerk niet goed te zijn. Om een hoop gezeur voor te zijn, gewoon de hele aankoopprijs terugstorten en het horloge is gratis. En soms heb je geluk. Als je Duits spreekt/schrijft kun je soms op onverwachte koopsites leuke aanbiedingen vinden. Mijn indruk is, dat veel Duitsers niet het onderste uit de kan willen en DHL verstuurt ook vlot naar Nederland. Tenslotte woont mijn vrouw’s familie in de VS. Daar proberen we elke 2 jaar naar toe te gaan. Prijzen dáár zijn lager en van uit eBay kun je een alternatief bezorgadres instellen. Dat is bij m’n schoonmoeder en een zwager in Indiana. Die vinden het prima als ik eens in de 2 jaar e.e.a. naar hun toe laat sturen. Nu liggen er inmiddels 3 horloges daar op mij te wachten. Geen dure verzendkosten en geen 21% BTW, wèl “state tax”. Tweedehands en dat is een gok, dat weet ik, want je kunt het niet inspecteren op het moment van binnenkomst. Ik neem een zwik banden, veerpennetjes, zelfs een kastopener mee naar de VS dit jaar en een bijna lege horlogebox… :grin:

3 likes

Goedemorgen,

Fijne dag!:watch::sun_with_face:

22 likes

Dank U :wink:

The King it is

34 likes

Bien aussi, merci! Au revoir!

1 like

27 likes