Wat dragen wij vandaag XCVIII

Goedemiddag iedereen.
Laat de zomermaanden maar komen. :+1:

18 likes

Ja, ik had geen tijd voor wat anders en vond dat de gloed van de monitor de kleur mooi uit deed komen. :slightly_smiling_face:

1 like

Geniet van de dag HF!

28 likes

21 likes

18 likes

IMG_1838

18 likes

16 likes

21 likes

Vandaag een nieuwe sailcloth van Hirsch binnengekregen. Gelijk maar op de Speedmaster gezet. Draagt erg comfortabel.

26 likes

14 likes

Goedemiddag HF vrienden,

Ik had een leuke vakantie, tot vanmorgen 5.45. Moest even plasje doen, glee ik uit. Met mijn gezicht op een harde hoek van de minibar. Lag mijn neus er voor de helft af, bloeden als een rund en een gat in mijn bakkes. Dokter was er heel snel, direct naar het ziekenhuis. Plastische chirurg en 2 andere artsen 1,5 uur staan sleutelen aan mijn gezicht. Ziekenhuis uit het jaar 0 en onvriendelijke artsen. Mag niet meer naar buiten, dus zit nu in de bajes op Kreta met pijn in mijn smoel,
Zaterdag weer terug naar ziekenhuis en hopen dat ik zondag terug mag vliegen.
Ben niet zielig hoor, maar baal wel!!!

O wacht, dit is het horlogeforum en is het de bedoeling dat je een horloge post :wink: :wink:

69 likes

Jezus Fred! Da’s schrikken! Komt het goed met je? Rustig aan maar :muscle:

2 likes

23 likes

Beterschap en snel naar huis. Oost best thuis best Ferry.

2 likes

Tuurlijk joh, neus zit er weer aan. Niets van gemerkt, ging onder zeil. Nu wel veel pijn, en de pest is dat de de binnenkant van mijn lip gehecht is en mag alleen gemalen eten of vloeibaar eten.

He maar je weet, na zonneschijn, komt regen :wink:

8 likes

Ouzotje dan maar Fred! Yamas

2 likes

Oei dat is erger, veel beterschap gewenst.

2 likes

31 likes

Wat een ellende. Sterkte die laatste dagen.

2 likes

Beterschap Ferry!

2 likes