Wat dragen wij vandaag XCVIII

Auw heftig :scream:
Sterkte kerel :muscle:t2:

1 like

Jezus wat kudt. Ik liet vandaag m’n broodje op de grond vallen en was al zuur, moet je na gaan. Sterkte!

Foto dan maar;

27 likes

Gefeliciteerd Kerel !!!

2 likes

Pffffff k… man, heel veel sterkte daar! Hoop dat je snel weer de oude bent.:pray:

2 likes

Thanks! De kleur van de wijzerplaat is heel zacht champagne, of beige. De details van de indices enzo zijn subtiel. Blij mee :+1:.

1 like

Sterkte Fred!:pray:t4:

1 like

Phoah, wat een verhaal. Dat je later nog maar vaak je mooie neusje, uuhh, polsje mag plaatsen. :heart::stuck_out_tongue_winking_eye:
#HierOokEenPlastischNeusje

1 like

Ik had deze om

En toen naar deze

Lekker verschil :stuck_out_tongue_winking_eye:

23 likes

Ik vandaag heel de dag de middelste. Niet gewisseld.

34 likes

19 likes

Nou valt toch wel mee, de 1 is rond en de andere niet. Verder geven ze beide de tijd aan toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heftig verhaal! Beterschap! Gelukkig wat moois om naar te kijken om je pols.

1 like

Beterschap en een voorspoedig herstel. Nu maar duimen voor de terugvlucht! :crossed_fingers:

1 like

Vandaag was deze aan de beurt.

14 likes

Bedankt voor je antwoord!

2 likes

20 likes

Zeer mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst met deze topper.

1 like

Dag Ferry, wat naar om dit mee te maken op vakantie. Een ongeluk zit soms in een klein hoekje. Ik duim alvast voor een spoedig herstel en een fly fit zondag, zou ik ook vreselijk vinden, om zo in een ziekenboeg van mijn voeten te belanden in het buitenland.

1 like

Dat is rot om te horen Ferry. Heel waardeloos voor jullie allebei. Ik wens je een voorspoedig herstel toe, maar eerst een zo comfortabel mogelijke terugreis naar huis. :four_leaf_clover::+1:

1 like

De NA vandaag. Een Yema Rallygraf. Gebaseerd op de Yema die Mario Andretti droeg tijdens zijn race in Indianapolis, 1969. Leuk ding vind ik het!:blush:

Vanmiddag achter het stuur:

Nu net achter mijn pilsje:

Het Yema bandje heb ik eraf gesloopt en vervangen voor een mooie lederen Hirsch Artisan Rally band.

Welterusten en fijn weekend gewenst. :four_leaf_clover::beers:

28 likes