Wat dragen wij vandaag XCVIII

25 likes

14 likes

Gisteren voor dag van de buren 70 braadworsten staan bakken. Daar hoort een toolwatch bij die achteraf gewoon mee de douche in kan.

En uit gemakzucht deze weer omgezwierd.

17 likes

Lunchtijd met Ray Mears.

16 likes

Shoppen voor de vakantie :face_with_peeking_eye:

10 likes

Iets klopt er niet Arjen, ik had beloofd het zonnetje mee naar huis te nemen, is het nog steeds waardeloos weer. Maar om je pols heb je wel het zonnetje :smile:

1 like

20 likes

:joy::joy::see_no_evil:

1 like

Hoi Maurice, lekker uitgeslapen vandaag? Seiko staat je wel goed, lekker bandje erom :+1:

2 likes

:rofl: :rofl:, kappe nou als ik moet lachen doet mijn bakkes zeer. Maar man wat een zooitje hier in de zorg, artsen spreken amper Engels, het ziekenhuis is uit 1860 en elke dokter zegt weer wat anders. Vanmorgen werd het provisorisch in orde gemaakt want anders zou Transavia moeilijk doen, gisteren kreeg ik nog een medisch formulier mee en ook een fit to fly, schiet mij maar lek !

Ga er wel van uit dat ik nu een stuk knapper ben, ga mij opgeven als model :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Komt vast goed Fred :+1:

3 likes

Lekker uitgeslapen Richard? Is toch wel handig he zo’n mooie Citizen, hoef je nooit gelijk te zetten :+1:

1 like

Wees blij dat je geen tijdelijk geheugenverlies hebt Ferry.
Dat je bij thuiskomst zegt " wat moeten al die horloges hier ?? Hup , weg ermee! " :joy:

1 like

Gefeliciteerd man, gelijk inlijsten natuurlijk. Bedoel je diploma he, staat anders zo lullig een ingelijste PRX :+1:

1 like

De Aquis :slight_smile:

17 likes

21 likes

Ja hoor ik zie het, je hebt de gele Glashütte om de pols :wink:

2 likes

Ehh ik bedoelde Oranje, maar ja kleurenblind he :wink:

1 like

11 likes

19 likes