Wow!! Prachtig horloge
.Gefeliciteerd.
Wat is dat voor iets dan?
Een prachtige aanwinst deze Hentshel… Proficiat !
Ik schat 18 karaat, maar tis een foto he. Maar andere modellen waren 18 k, anders even met een toetssteentje checken. Maar ben je er al uit wat voor dag het is
Maar zeker een net horloge
Zoals je gisteren al zei, Aquaracer ligt al klaar
Zeker niet, gewoon een goed en kwalitatief horloge die je nooit in de steek laat, met daarnaast een mooie strakke kast en wijzerplaat
En natuurlijk gefeliciteerd en veel draagplezier
Staat toch in het geheel niet slecht
Not my cup of tea maar lelijk is het niet.
wauw! (vat het mooi samen)
What else
, ik neem die andere mee op vakantie. Kijken of ie het goed doet met dat tijdverschil
Zelf gedaan Bill, dat is dan al gelijk je eerste winst. Kan je makkelijk er nog een horloge bijkopen
Ach filters, olie, remblokken en schokbrekers lukt altijd wel. Scheelt letterlijk honderden euros
Fijn dat je hem weer terug hebt , maar geloof mij ook bij de grote merken betaal je leergeld. Maar dat weet je eigenlijk al bij de aanschaf. Maar is het toch waard, niet dan?
Ik doe deze beuker eigenlijk alleen om als ik geen zin heb om de tijd in te stellen bij een ander horloge…zoals vandaag dus
Gefeliciteerd Ronald met deze HELE mooie Hentschel, mooie wijzerplaat met de opgelegde uurmarkeringen, geen toeters en bellen maar een toppe dresser. Wens je heel veel draagplezier.
en bedankt voor de mooie foto’s