Wat dragen wij vandaag XCVIII

Wow!! Prachtig horloge :star_struck: :heart_eyes:.Gefeliciteerd.

1 like

30 likes

Casio is voor mij de beste daily die er is… Heerlijk!

15 likes

Wat is dat voor iets dan? :grin:

1 like

Een prachtige aanwinst deze Hentshel… :ok_hand: Proficiat !

1 like

Ik schat 18 karaat, maar tis een foto he. Maar andere modellen waren 18 k, anders even met een toetssteentje checken. Maar ben je er al uit wat voor dag het is :wink:
Maar zeker een net horloge :+1:

1 like

Zoals je gisteren al zei, Aquaracer ligt al klaar :wink:

1 like

Zeker niet, gewoon een goed en kwalitatief horloge die je nooit in de steek laat, met daarnaast een mooie strakke kast en wijzerplaat :+1:
En natuurlijk gefeliciteerd en veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Staat toch in het geheel niet slecht :ok_hand:

1 like

Mijn nieuwe aanwinst de Seiko Flightmaster.

18 likes

Not my cup of tea maar lelijk is het niet.

1 like

wauw! (vat het mooi samen)

1 like

What else :+1: :wink:, ik neem die andere mee op vakantie. Kijken of ie het goed doet met dat tijdverschil :smile:

1 like

Zelf gedaan Bill, dat is dan al gelijk je eerste winst. Kan je makkelijk er nog een horloge bijkopen :wink:

1 like

Ach filters, olie, remblokken en schokbrekers lukt altijd wel. Scheelt letterlijk honderden euros

1 like

31 likes

Fijn dat je hem weer terug hebt :wink:, maar geloof mij ook bij de grote merken betaal je leergeld. Maar dat weet je eigenlijk al bij de aanschaf. Maar is het toch waard, niet dan?

NA

25 likes

Ik doe deze beuker eigenlijk alleen om als ik geen zin heb om de tijd in te stellen bij een ander horloge…zoals vandaag dus :grimacing:

18 likes

Gefeliciteerd Ronald met deze HELE mooie Hentschel, mooie wijzerplaat met de opgelegde uurmarkeringen, geen toeters en bellen maar een toppe dresser. Wens je heel veel draagplezier. :ok_hand: :+1: en bedankt voor de mooie foto’s :+1:

1 like