Wat dragen wij vandaag XL

Maak me nou niet jaloers :frowning:

1 like

Mooi, deze kom niet veel tegen, wist niet dat ook op leer te krijgen was.

1 like

19 likes

Fijne dag allemaal :sunny:

33 likes

Klopt! Nee op de bruine Alligator.

Soepele banden zijn dat overigens zeg!

Los van dat, ben ik wel even aan het kijken welke kleur erbij komt. Een donkerblauwe hagedis lijkt me wel wat, wat meer dress, een een lichtblauwe of grijze suede band is meer zomers (:thinking: duurt nog even als ik zo naar buiten kijk, maar toch :grin: ).

Ik heb wel het idee dat deze een hele hoop banden kan hebben.

Eén van de mooist Orissen (Ori :thinking:) in mijn optiek! Geniet er weer van Hans!

1 like

Blijft mooi Frank!

1 like

Gaaf! Veel plezier ermee!

Vandaag een beetje lopen klooien met bandjes. Ik vond de Breitling op leer zelf persoonlijk erg geslaagd. Lijkt een goede combi en het horloge (en de kast) leent zich hier perfect voor.

Ja of nee? Of wellicht een ander kleurtje?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Zeker, kijk ook eens naar Molequin 22mm of Delugs

1 like

Op deze grijze dag…

11 likes

Vandaag, blauw onder de mouw.

15 likes

Was bij een deal dat ik hem erbij kreeg liep niet zonder band.
Uurwerk in orde en nagevraagd voor welke band opties er waren bij Tag Heuer deze band met vouwsluiting vond ik wel leuk en de prijs van een stalen band viel mij tegen.
En nu is het een horloge wat ik af en toe pak.

1 like

Ga ik zeker doen! Ik was niet bekend met Molequin, anders dan de foto’s op het forum, maar met dank aan jou link in mijn Staudt Topic, ben ik me aan het verlekkeren. :wink:

Vandaag gaat de eerste bestelling eruit denk ik.

1 like

De quick release push pins zijn ook bovengemiddeld qua kwaliteit
Sunrise Yellow rocks :wink:

1 like

Vandaag de Tudor Date dat op een The Marlon Band-O rubberen bandje… Ik vind cool.

Bandje gekocht nav een tip van @Watch2Morrow in het “online aanbiedingen” deel. Goeie tip!

20 likes

Lekker simpel in mei-sfeer……

19 likes

23 likes

Cool! Hoe draagt het?

1 like

Hij draagt prima, ik vind het wel cool :sunglasses: zo’n chique ogend bandje, die toch stiekem van rubber is op een DD…

Ik moet nog wel ff een kleine cosmetische aanpassing die bij de naadjes (kun je op de onderste foto goed zien). Maar dat komt wel.

Ik ben er blij mee!

1 like