Hi Vito. Dit is een Hamilton Khaki Field King referentienr H64455523. Ik heb deze op Chrono24 maar als je even zoekt zijn ze regelmatig te koop.
tsja, Wat zal ik zeggen…
In het wat terug brengen van de collectie in waarde en aantal, moest wel een praktisch horloge terugkomen.
De oogjes worden wat ouder. Maar sinds het weekend binnen.
Dus:
Formaat - check
Waterdicht 100m of meer - check
Schroefkroon - check
Goede AR - check
Automaat - check
Standaard op staal - check
Afleesbaarheid - check check
Lume - check check (en Seikolume is er niks bij)
Max 2k list - check
Mooi meegenomen:
Datumveld in kleur
Gerenommeerd merk
COSC
Allrounder
Heul veul horloge voor het geld
En om precies te zijn de Nomos Orion ref 309 35mm
Ja, die is prachtig en een mooie wissel naast de Aquis.
Grappig dat je dat noemt. Ik wissel graag af. Na het het avondeten geswitched naar de sea-dweller 126600. De IWC had ik vorige week al een aantal dagen omgehad. Ik heb `m nog wel even opgewonden vanavond zodat ie mooi blijft lopen. Ondanks dat de IWC 45,5mm is is de SD43 toch nog meer bulky. Het grootste contract met de Citizen One wellicht, maar ook de SD43 zit gewoon lekker om de pols. Ik denk dat wat jij contrast noemt in mijn collectie voor mij betekend dat als ik 10 verschillende horloges heb, ik ook tien verschillende wil hebben. Afhankelijk van mijn dag, wat ik ga doen, wie ik ontmoet, of ik een deadline heb of wat voor werk er af moet kies ik mijn horloge uit.
Dat dacht ik ook. Ik stuur wel een foto als ik hem binnenkort heb gehaald binnen nu en 1,5 maand ongeveer
Exact!
En ik snap hoe dat werkt, alleen met die insteek vergeet je de fysieke verschillen tussen de horloges uit de collectie.
Alles klinkt deftig in het Frans
Zelfs poepen klinkt daar deftig.
Caca
🤷🏻
Mooie blauwe plaat