Wat dragen wij vandaag XLII

30 likes

Deze mooierd :slight_smile:

27 likes

Even lekker in het zonnetje wachten tot m’n vrouw haar eerste prik heeft gehaald.

14 likes

Eh. Is dat niet jouw taak??

2 likes

Speedmasters waren helaas geen deel van m’n opvoeding…

1 like

Er lag een brief op de mat dat de post mij gemist had in m’n afwezigheid. Eénmaal opgehaald bleek het een NA te zijn. De Russen hadden gezegd dat het drie maanden kon duren, maar in realiteit was het binnen drie weken gepiept.

Gekocht omwille van nieuwsgierigheid.

De turquoise plaat is gewoon leuk. Tuurlijk, de “opgelegde” indices zijn flinterdun, de bracelet is het goedkoopste shitding wat ik ooit heb moeten sizen, en de bezel is een lachertje van over elkaar schurend staal, maar hij heeft wel wat.

Datumverzet door ouderwets heen en weer te pendelen tussen 12 en 9 uur, lume die bedroevend is, een kroon die aanvoelt alsof ik over drie maanden niet meer kan schroeven… Maar wel bomproof 200m WR kast, übercool achterdeksel-ontwerp en een tof bol acrylglaasje.

I approve. Een soort van.

12 likes

:rofl::rofl::ok_hand:

2 likes

Een kat met flapoortjes zie je niet veel…

1 like

In de ochtend iets stralends!

10 likes

Dagje deskdiven met de SPB.
Als ie in de doos ligt en ik mn Tudor of GS draag wil ik 'm wegdoen, als ik 'm om heb wil ik 'm houden. Onding :grimacing::slightly_smiling_face:

15 likes

Mooie heldere dag!
Geldt ook voor de Spitfire, helder, geen gierende tekst en overduidelijk.
Fijne dag HF!
En klaar voor de toekomst… 8 juni😀

28 likes

25 likes

19 likes

Deskdiver

7 likes

Maja. Met het gezin “eten” halen bij de Mac is duurder :grimacing:

Tja. Rare russen. Ze hebben wat. Of ik het charme kan noemen weet ik niet eens. Misschien zijn het wel “rustieke” horloges.

Fixed that for you. :+1:

1 like

Vandaag de Happiewatch om :grin:

22 likes

22 likes

Doxa vandaag.

27 likes

Mooie dag weer vandaag!

Geniet van de zon.

21 likes