Een G-shock tijdens werk? Ja, f*ck de regels. Haha! Vandaag de NA om.
15 likes
Sjaak
18 juni 2021 om 08:59
2039
Even om de pols misschien komt er een gevoel of gedachte van houdt hem maar.
10 likes
Dave76
18 juni 2021 om 09:26
2041
Vandaag dan de eerste draagtijd van mijn NA van 2 maanden geleden, welke ik begin deze week feitelijk en eindelijk in ontvangst heb mogen nemen
Prachtig te zien hoe de plaat reageert op (be- en ver-)licht(ing).
Voor wie het heeft gemist:
En daar is dan de grote dag, waar ik toch al een tijdje op zat te wachten!
Mijn nieuwste aanwinst is gearriveerd. Behalve de originele verpakking (inclusief omdoos) werd deze bombproof verzonden in een volgestopte koffer met voornamelijk zacht materiaal. Bovendien bleek mijn vrouw ook nog aan die koffer vast te zitten!
Een soort win-win-situatie!
Waar hebben we het dan in essentie over.
Nou, een horloge dat ik geruime tijd geleden al eens had opgemerkt, op de website van een juwelier in het …
26 likes
Ojjz
18 juni 2021 om 09:42
2044
Met dit klamme weer mijn Baltic op canvas maar weer omgedaan: heerlijk!
16 likes
Rende
18 juni 2021 om 09:47
2045
Beetje voor de gein gekocht maar stiekem gewoon heel erg content mee. Komt op dit soort zomerse dagen goed tot zijn recht. Goed weekend (alvast) HF!
22 likes
Weer een NA - Continental handopwinder
16 likes
Prachtig horloge gefeliciteerd en geniet ervan.
1 like
Guapo
18 juni 2021 om 09:58
2049
Dave76:
mijn NA
Ik weet niet of ik met mijn hoofd te veel bij het EK ben maar de wijzerplaat doet me erg aan een voetbal denken Maar bovenal is het gewoon een mooi horloge!
1 like
Dave76
18 juni 2021 om 10:00
2051
Dat is niet eens zo’n gekke gedachte inderdaad! Zo had ik hem nog niet gezien (en ben benieuwd of ik hem nu nog anders kan zien )
anon18061774EV:
Prachtig horloge
Guapo:
mooi horloge
Dank beiden!
1 like
DIY handwinder flieger. perfectie volgens mij
8 likes
Is direct al een heel ander zicht met een nieuw bandje, staat mooi op die perlon