Wat dragen wij vandaag XLIII

33 likes

28 likes

23 likes

He feesthoedje,

Ik ben twee en een half geleden begonnen met horloges verzamelen. Ik heb ooit een oude sloop datejust gehad (en weggeven aanmijn stiefvader) en nooit gedacht dat die zo’n vlucht zouden nemen. Mijn eerste zelf gekochte “ echte” horloge was een witte Tag Heuer Monaco en dacht, daar moet een duiker bij dat werd een Tudor Black Bay. Ik vind de Tudor meer value voor money geven dan veel andere merken. Ook heb ik liever een aantal leuke horloges dan twee hele kostbare en in het oog springende horloges…. Echter inmiddels wil ik best wel een Rolex kopen hoor… maar dan wel voor listprice en dat is momenteel niet mogelijk. Maar zie ooit wel een Sub of/41mm DJ komen hoor. Maar het hoeft/moet niet perse… Pelagos en Black Bay maken mij net zo blij. Overigens zijn de Omega Speedmaster en Seamaster net zo iconisch en gaaf om te bezitten. Je moet nooit iets kopen voor een ander of omdat je hoopt dat het meer waard wordt… kan alleen maar leiden tot teleurstelling☺️

1 like

Zo ben ik ook ooit begonnen (zoals zo velen hier).

Tudor is ook top! Geniet ervan! Niks mis mee!

1 like

Patek Philippe… het blijven voor mij sprookjeshorloges🤤

36 likes

Een kunstwerk is het.

1 like

Ook een hele mooie! :ok_hand:t2:

1 like

Waren wel andere tijden en andere prijzen hoor. Zou ik me nu ook niet meer kunnen veroorloven hoor die is geloof ik destijds verkocht voor €2k koop je nu een bandje voor🤣

Gedver… wat verschrikkelijk GAAF :drooling_face:

1 like

12 likes

Als ik Thierry mag geloven wordt er op dit moment zelfs nog “te veel” staal geproduceerd. Deze is dan weer toevallig rose goud. Net wat minder oudbollig dan geelgoud (niet heel veel overigens :older_man:)

1 like

23 likes

Avondwissel

17 likes

18 likes

16 likes

Uploaden: 20210610_210823.jpg…

Aan het werk met de Oris Divers 65.

17 likes

Patek maakt denk ik weinig tot geen vergulde horloges. Deze is dat (mag ik hopen) van niet.

1 like

Mijn NA, heerlijk vakantiehorloge. :sunglasses: :crossed_fingers:

24 likes

Ja lekker he

11 likes