Goede middag 
Fijne dag allemaal
Past perfect. Mooie combi!
Hoe bevalt de Oris?
Staat ook nog op mijn verlanglijst 

Lekker hoor! Gefeliciteerd 
Hij bevalt me prima. Mag hem alleen over 4 weken pas echt gaan dragen omdat het mijn trouwhorloge is. Maar vind hem nogsteeds prachtig elke keer als ik hem even om doe. Vind het gewoon een iconisch ontwerp, de dubbele dome in het glas, de lijn in de kast waar de bezel net in zinkt zodat het horloge platter gemaakt kon worden. Elke keer dat ik er naar kijk valt me weer iets nieuws op.
Prachtige wijzers 
Schitterend, dit is echt mijn graalste graal
Zo net klaar met een zeer krankzinnige maandag!
Happy mondays,Forumvrinde!
En nu mijn Alpinist, voor de avond 