Super vet!!! 
Groeten
Rutger
Super vet!!! 
Groeten
Rutger
Welterusten mensen; een goede nachtrust gewenst! En als je werken moet… Respecktos… Iemand moet het doen!

Het licht gaat uit in Huize Niglo; sleep well.
Is het de 36 of de 41mm?
41
Lekker hoor
, jammer dat ze deze niet in 41 hebben
Mooie band bij dit mooie horloge
Zoooo deze verdiend een extra vermelding! Wat een gaaf ding… heb je meer foto’s ook de achterkant? Geniet ervan. Heb ik een NA gezien? Even zoeken
Goedemorgen, deze NA maar eens om de pols gelegd vandaag.
Mooi! Gefeliciteerd!
Lekker hoor! Gefeliciteerd! 