Bedankt, ben er ook heel tevreden mee.
Aan het wachten op
In de zandbak!
Vanwege de nieuwe aanwinst (het bandje) gewisseld naar de cheapo.
Nog steeds de Seamaster om de pols…
Fijne avond.