Een oris aquis black pmd op oranje band
Zo dat is een keer wat anders dan enkel wristshots
Uiteindelijk wil je toch een Casio…
Dit ding is zo geweldig. Nog nooit zo verliefd geweest haha
Kom op als er een krasje op je glas komt dan kun je die er lekker uit poetsen, en als het al te erg is dan is het tijd voor een nieuw glas
Lekker hoor 
welk model is dit ?
Het kan aan mij liggen, maar het lijkt alsof deze ineens populair zijn geworden in een korte tijd.
DW-5600E-1VER 
Geweldig horloge.
Rolex is uit, Casio is in. Haha
Die van mij zitten al bij het vuilnis 
Zó mooi om te zien dat je intens kunt genieten van een Casio naast de Patek’s en Rolexen in je collectie!

Nice
gefeliciteerd
Thanks maar hij is toch al weer vertrokken 

Mooie aanwinst
gefeliciteerd
Thanks! 

Prachtig Hein 