Ah, had ik toch maar niet voor de ‘Mr_Broke-uitvoering’ moeten gaan.
2 likes
Is deze niet comfortabeler ivm de verstel mogelijkheid?
Prachtige mido zeg!
Dank je wel Pieter. Deze week aangeschaft en erg blij mee ook. De great wall stond al lang op de shortlist
Ja sorry voor het slechte nieuws. Ik heb hem ook en heb na een hele studie toch moeten concluderen dat ik ermee moet leren leven
. Blijft een mooi ding.
1 like

1 like
Ja en nee. Voor mij persoonlijk niet. Kom geen goede fit vinden. De originele zit bij mij eigenlijk al perfect. Daarnaast wil ik sinds see nieuwe Speedmaster graag mijn Speedmaster weer origineel hebben. Ben hartstikke blij. 
17 likes
















