@Jurk Ze is een stuk gelukkiger bij mij
Vandaag de fiffer turtle. Wat een wristpresence om mijn dwergpolsen. Wat denken jullie? Te groot of kan het?
Heel lekker! Ja. Ik mis hem wel. Maar niet in de vorm van spijt. Je kunt niet alles hebben. Ik vind hem erg mooi en zou best weer eens wat goud willen. Komt vanzelf weer eens. Zou graag nog eens 2mm groter willen, niet alleen daar.
Oh? Maak je ook tekeningen voor haar en lees je verhalen voor van Ridder Roleks dan?
Hij is idd bij jou in goede handen en goed gezelschap!
Mooi ding
Qua afmetingen kan het prima op basis van de foto. Je zit wel echt aan je limiet. Mijn nieuwe Seiko wat hoger is soortgelijk qua proportie.
Door de kast oogt hij nog groter naar mijn idee.
Groter dan een SLX. En als mede dwerg polser zou ik je max 40mm aanraden. Dus die nieuwe reeks Seiko’s.
Wel grappig. Ik vond de turtle prima passen op mijn pols, en ik heb ook geen grote polsen.
Heb jij je SLA al?
Er was eens……
Vind de turtle zelf nog maar net passen. Maar ook echt maar net. De spb147j toch beter, ondanks maar een paar millimeter verschil. De breedte doet het hem naar mijn inziens.
Heel goed! Veel beter toch?
Ik vond hem minder, had een 6309.
Nee. Heb zo’n vermoeden dat er een causaliteitje is en hij wacht op een bepaald moment tussen nu een een week.
Ik wil nog een kinderboek maken van Ridder Roleks. @VmaxNL sorry man, je kunt helaas niet meedoen. Maar ben je wel heel dankbaar voor je eerste inzending, daar hebben we nog steeds lol om
Hahaha