Mijn nieuwste aanwinst die net door PostNL werd bezorgd:
21 likes
Nee zeer zeker niet beter!
Doet mij altijd aan het Heineken logo denken 
1 like
Owww. Da’s natuurlijk wel een minpuntje. Heineken is voor mij nog altijd een deftig woord voor uilenzeik.
1 like
Eensch!
1 like
mea culpa wellicht kun je het nu niet meer "on"zien die dikke Heineken ster
1 like















